شرکت Kobo یک جفت کتابخوان الکترونیکی جدید با نام های Kobo Sage و Libra 2 معرفی کرده که به ترتیب با قیمت 260 دلاری و 180 دلاری روانه بازار می شود.

هر دو دستگاه دارای طراحی نامتقارن هستند که توسط خواننده الکترونیکی Oasis آمازون رواج یافته است، دارای صفحه نمایش E Ink Carta 1200 با ویژگی ComboLight Pro Kobo (که بر اساس زمان روز روشنایی و رنگ صفحه را تنظیم می کند) و پشتیبانی بلوتوث برای هدفون های بی سیم است (هر چند آنها فقط می توانند کتاب های صوتی خود Kobo را پخش کنند).

Sage از هر دو بزرگتر است و همچنین به عنوان یک دستگاه بادداشت برداری الکترونیکی عمل می کند. این دستگاه با Kobo Stylus شرکت (به صورت جداگانه با قیمت 40 دلار فروخته می شود) سازگار است، که به کاربران امکان می دهد دست نوشته هایی در کتاب های الکترونیکی و PDF ها که قابل تبدیل به متن ساده هستند، یادداشت کنند. همچنین از نمایشگر 8 اینچی E Ink با رزولوشن 1440 در 1920 پیکسل بهره می برد.

Sage همچنین با PowerCover کار می کند، که هنگام باز و بسته شدن دستگاه بیدار می شود و می خوابد، جایی برای نگه داشتن قلم شما دارد و شامل یک باتری یکپارچه برای افزایش عمر باتری Sage است. Sage دارای 32 گیگابایت حافظه غیرقابل افزایش، پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتز و USB-C است. 

Libra 2 در عین حال، بروزرسانی از Kobo Libra H20 بوده و دارای رتبه بندی ضد IPX8 است (به این معنی که می تواند تا 60 دقیقه در عمق 2 متری دوام بیاورد). Libra 2 دارای صفحه نمایش 7 اینچی (1264 در 1680 پیکسل) بوده که ظاهرا سریعتر از نسخه قبلی خود است. همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه غیرقابل افزایش، USB-C و پردازنده 1 گیگاهرتزی است. هر دو دستگاه برای پیش خرید در دسترس هستند و 19 اکتبر عرضه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *