مانند دیگر سازندگان، سامسونگ قبل از انتشار آن به عنوان یک به روز رسانی پایدار، در تلاش است تا تمام اشکالات اندروید 12 را برطرف کند. غول فناوری کره ای نسخه بتای دیگری از One UI 4.0 را ارائه کرده و این نسخه با بهبودها و اصلاحات مهمی همراه است.

این به روز رسانی دارای نسخه ساخت ZUJ1 بوده و باید در دسترس کاربرانی باشد که در چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، ایالات متحده و بریتانیا در برنامه بتا شرکت کرده اند. دارندگان گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا در آن کشورها از امروز قادرند آن را دانلود کنند. یک ویژگی جدید که توجه ما را به خود جلب کرد RAM Plus است – ویژگی ای که حداکثر 4 گیگابایت رم مجازی به گوشی اضافه می کند. این ویژگی بزودی به سایر گوشی های گلکسی نیز گسترش خواهد یافت. به هر حال، این قابلیت باعث بهبود عملکرد نیز می شود.

تغییر عمده دیگر، به نظر می رسد One UI 4.0 از موتور تم جدید اندروید 12 استفاده کرده است (تم رنگی رابط کاربری به طور خودکار از والپیپر که تنظیم کرده اید تولید می شود). موارد بیشتری وجود دارد – اکنون می توانید حالت میکروفون را برای تماس های ویدیویی تنظیم کنید. یک حالت صدای شما را تقویت می کند تا به شما در برابر محیط پر سر و صدا متمایز شود. ارتقاء ارتباطات دیگر این است که دقت صفحه کلید سامسونگ بهبود یافته است.

با رفع مشکل امنیتی، مشکلی که هنگام بستن پوشه امن رخ داده، برطرف می شود. این به روزرسانی شامل پیشرفت های دیگری نیز می باشد، هرچند که آنها در تغییرات فهرست نشده اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *