نرم افزار و اینترنت

دستیابی تلگرام به 70 میلیون کاربر جدید در زمان قطعی فیس بوک

تلگرام اعلام کرد که این پلتفرم بیش از 70 میلیون کاربر جدید در زمان قطع فیس بوک در روز دوشنبه به دست آورد، چراکه مردم سراسر جهان حدود 6 ساعت بدون خدمات پیام رسانی کلیدی باقی ماندند. چند روز پیش، فیس بوک به مدت شش ساعت در شبکه خود دچار اختلال شد که در آن تمام خدمات آن، از جمله مسنجر، پلتفرم رسانه های اجتماعی اینستاگرام و سرویس پیام رسانی واتس اپ، برای کاربران در سراسر جهان غیرقابل دسترسی بود.

پاول دوروف ، بنیانگذار تلگرام گفت:

نرخ رشد روزانه تلگرام از حد معمول فراتر رفت و ما بیش از 70 میلیون کاربر را از سیستم عامل های دیگر در یک روز استقبال کردیم. برخی از کاربران این پلتفرم در آمریکا ممکن است سرعت کندتری را تجربه کرده باشند، زیرا میلیون ها نفر همزمان برای ثبت نام عجله کرده اند، اما این سرویس برای اکثر کاربران به طور معمول کار می کند.

تلگرام اخیراً از مرز یک میلیارد دانلود عبور کرده و در اوایل سال جاری، این پلتفرم بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است. فقط تلگرام نیست که از مشکل فیس بوک سود برد. سیگنال، که رقیب واتس اپ و تلگرام است، همچنین گفت که میلیون ها کاربر جدید برای ارسال پیام امن به این پلتفرم پیوسته اند.

همچنین، این اولین باری نیست که تلگرام و سیگنال میلیون ها کاربر جدید را با هزینه فیس بوک به دست آوردند. اخیراً، هنگامی که واتس اپ سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرد و در توضیح آن به درستی تلاش کرد، هر دو سیستم عامل میلیون ها کاربر جدید به دست آوردند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا