گوگل اعلام کرد که نسل دوم Nest Cam از امروز در دسترس است. این یک دوربین سیمی است که به شما کمک می کند ببینید در خانه چه می گذرد، در حالی که با دکوراسیون خانه شما مطابقت دارد. دوربین برای قرار گرفتن روی میز یا دیوار طراحی شده و در چهار رنگ برفی، کتان، مه و ماسه با پایه چوب افرا عرضه می شود.

قیمت جدید Nest Cam از 99.99 دلار شروع می شود در حالی که نسخه پایه چوب افرا 119.99 دلار است. این نسخه همچنین دارای پردازش HDR روی دستگاه پیشرفته و قدرت یادگیری ماشین ده برابر بیشتر از نسخه های قبلی بوده و می تواند وسایل نقلیه و افراد را تشخیص دهد. محصول گوگل همچنین دارای سه ساعت تاریخچه ویدیویی با قابلیت تنظیم مناطق فعالیت است که به دوربین اجازه می دهد بدون نیاز به اشتراک در مناطق خاصی از خانه شما فوکوس کند.

اگر Wi-Fi شما خاموش شود، Nest Cam یک فضای ذخیره سازی داخلی داشته تا هنگام وصل شدن دوباره وای فای، ویدیوها را نگه داری می کند. Nest Cam با برنامه Google Home ادغام می شود که در آن می توانید دوربین را در هر زمان کنترل و مشاهده کنید. همچنین می توانید اعلان های موردنظر خود را به همراه مناطق فعالیت تنظیم کنید. اشتراک اختیاری Nest Aware سابقه ویدیوهای شما را به 30 روز افزایش می دهد و اشتراک Nest Aware Plus شامل 60 روز سابقه ویدیو و 10 روز سابقه ویدیویی مداوم است. هر دو اشتراک شامل تشخیص چهره آشنا برای شناسایی افرادی است که می شناسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *