نرم افزار و اینترنت

تماشا کنید: نگاه نزدیک به سیستم عامل ویندوز 11

سیستم عامل ویندوز 11 اکنون در دسترس است و شاهد عرضه یک رابط کاربری متفاوت، طراحی جدید منوی استارت، فروشگاه جدید مایکروسافت و موارد دیگر هستیم. حال سایت ورج نگاهی به این سیستم عامل جدید انداخته است.

ویندوز 11 با مایکروسافت استور جدید ارائه شده که از طرح جدیدی برای نمایش اپلیکیشن ها، بازی‌ها و سرگرمی بهره می‌برد. ویژگی های جدید این فروشگاه شامل لینک Library، نوار جستجوی جدید در بالای صفحه و پرزنتیشن کلی جذاب است. در بخش تنظیمات، گذشته از تم زیبای ویندوز 11 با گوشه‌های گرد، یک نوار کناری و ناوبری کوچک افزوده شده و شامل گزینه‌های بیشتری است که قبلاً فقط در کنترل پنل یافت می‌شد. مثل همیشه، شما می‌توانید با فشردن Windows+i روی صفحه کلید، تنظیمات را اجرا کنید.

ویندوز 11 با تم‌های جدید که هر کدام به موضوعی متفاوت (Glow، Captured Motion، Sunrise یا Flow) اشاره دارد، عرضه می‌شود. همچنین دارای منوی تنظیمات سریع است که در نوار وظیفه پنهان است. برای دسترسی، روی بخش قرار گیری نمادهای Wi-Fi و بلندگو در سمت چپ نوار وظیفه کلیک کنید. در حالی که مایکروسافت تیمز مدتی است در دسترس است مایکروسافت تصمیم گرفته که آن را در ویندوز 11 قرار دهد. این ویژگی به صورت آیکن چت در نوار وظیفه قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا