موبایل و تبلت

عرضه گوشی Moto G Pure با تراشه هلیو G25

موتورولا برای آن دسته از کاربرانی که بودجه کمی برای خرید گوشی دارند، گوشی هوشمندی جدید را معرفی کرده است. Moto G Pure جدید یک گوشی 4G زیر 200 دلار با مشخصات متوسط است. Moto G Pure دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +Max Vision HD است. یافتن چنین اندازه صفحه نمایش در گوشی های مقرون به صرفه غیر معمول نیست. با این وجود، باید برای کسانی مفید باشد که تماشای فیلم و نمایش در گوشی خود را ترجیح می دهند.

درون گوشی یک پردازنده Helio G25 به همراه 3 گیگابایت رم وجود دارد. شما فقط 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید اما یک اسلات کارت MicroSD وجود دارد که می تواند تا 512 گیگابایت ظرفیت داشته باشد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی جلو در داخل ناچ قطره قطره ای قرار دارد در حالی که قسمت پشتی دارای یک دوربین دوگانه است که شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسل f/2.2 و سنسور عمق 2 مگاپیکسل f/2.4 است.

در کنار دوربین دوگانه در پشت، یک سسور اثر انگشت نیز وجود دارد. شما همچنین می توانید از قفل چهره استفاده کنید، اما این به اندازه کافی ایمن نیست. در زیر بدنه پلاستیکی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که دستگاه با یک بار شارژ تا 2 روز دوام می آورد. خریداران یک شارژر 10 واتی در جعبه دریافت می کنند.

Moto G Pure دارای استاندارد IP52 و طراحی ضد آب است. یک پورت USB-C در پایین و یک جک صدا در بالا وجود دارد. یک اسلات سیم کارت (نانو)، بلوتوث 5.0 و WiFi دو بانده موجود بوده، اما NFC ندارد. موتورولا گوشی خود را با My UX بر اساس اندروید 11 عرضه می کند. این گوشی قرار است با قیمت 160 دلار روانه بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا