مانند دیگر سایت ها، می توانید حالت تاریک را در جستجوی گوگل فعال کنید تا کل تجربه جستجوی شما تاریک شود. ما نحوه فعال کردن این حالت را در جستجوی گوگل نسخه دسکتاپ و گوشی هوشمند به شما نشان خواهیم داد.

توجه داشته باشید، می توانید از حالت تاریک در همه مرورگرهای اصلی وب روی دسکتاپ خود استفاده کنید. در آیفون، آیپد و گوشی های اندرویدی، حالت تاریک فقط در کروم و سافاری کار می کند. هر چند ممکن است با تغییر حالت گوگل به دستگاه های دیگر، این وضعیت تغییر کند.

در رایانه ویندوز، مک، لینوکس یا کروم بوک خود، می توانید از هر مرورگر وب مدرن مانند کروم، فایرفاکس یا اج برای استفاده از حالت تاریک جستجوی گوگل استفاده کنید. برای فعال کردن حالت، ابتدا مرورگر وب را در رایانه خود راه اندازی کنید. در مرورگر، به سایت گوگل دسترسی پیدا کنید. در گوشه سمت چپ پایین سایت گوگل، روی “Settings” کلیک کنید.

از منوی باز شده، “Search Settings” را انتخاب کنید. می توانید مستقیماً روی “Dark Theme: Off” در منوی “Settings” کلیک کنید تا حالت فعال شود، اما ممکن است گوگل در آینده این گزینه را حذف کند.

در صفحه “Search Settings” که باز می شود، در نوار کناری سمت چپ ، روی “Appearance” کلیک کنید.

شما اکنون در صفحه “Appearance” هستید. در اینجا، در بخش “Turn Dark Theme On or Off” ، گزینه “Dark Theme” را فعال کنید. سپس، در انتهای این بخش، روی “Save” کلیک کنید.  اگر می خواهید حالت تاریک را غیرفعال کنید، گزینه “Light Theme” را انتخاب کنید.

در مرورگر وب خود یک پیام مشاهده خواهید کرد. در این پیام “OK” را کلیک کنید.

کار تمام است! حالت تاریک جستجوی گوگل اکنون فعال شده و شما متوجه صفحه اصلی گوگل می شوید و صفحات نتایج جستجو اکنون تاریک هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *