موبایل و تبلت

گلکسی A52 ویژگی رم پلاس را دریافت کرد

تقریباً همه سازندگان های محبوب اندروید در حال حاضر ویژگی رم مجازی را ارائه می دهند. سامسونگ آخرین شرکتی بود که با معرفی گلکسی A52s 5G به این گروه پیوست. این شرکت، قابلیت رم مجازی را رم پلاس (RAM Plus) نامیده و هم اکنون برای گلکسی A52 در دسترس قرار گرفته است.

چند ساعت قبل، سامسونگ شروع به انتشار وصله های امنیتی اکتبر 2021 برای گلکسی A52 کرد. به گفته سم موبایل، این به روز رسانی سیستم ویژگی رم پلاس را نیز به ارمغان می آورد. بنابراین، کاربرانی که آخرین فریمور را به روز کرده اند، اکنون مقدار رم بیشتری بر روی واحد خود دارند. برای بررسی در دسترس بودن این ویژگی، کاربران باید به بخش Settings > Battery and device care > Memory بروند.

برخلاف تولیدکنندگان چینی، سامسونگ به کاربران اجازه نمی دهد تا نه ویژگی رم مجازی را غیرفعال کنند و نه میزان رم را تغییر دهند. اگر دستگاهی از رم پلاس پشتیبانی کند، این ویژگی برای همیشه روشن باقی می ماند. همچنین، این شرکت تنها 4 گیگابایت رم اضافی ارائه می دهد. از آنجا که رم مجازی از حافظه داخلی گوشی ها استفاده می کند، کاربران مقداری از حافظه خود را از دست می دهند. انتظار می رود سامسونگ رم پلاس از طریق به روز رسانی نرم افزار OTA به تعداد بیشتری از دستگاه های گلکسی برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا