گجت و پوشیدنی

رونمایی انکر از ایربادز Soundcore Liberty 3 Pro با ویژگی LDAC

انکر به تازگی از جدیدترین ایربادز 169.99 دلاری خود با نام Soundcore Liberty 3 Pro پرده برداری کرد. هر دو هدفون و قاب شارژ به سبک کشویی آنها شباهت زیادی به Liberty 2 Pro دارد، اگرچه هر کدام 30 درصد کوچکتر هستند و برای راحتی بیشتر در نوک بال آنها “ساختار کاهش فشار هوا” را در خود دارند.

انکر پیشرفت های قابل توجهی در ویژگی هایی که ارائه داده، انجام داده است: هدفون های جدید دارای لغو نویز فعال هستند – شما می توانید به همین قیمت امیدوار باشید – و سیستم “HearID ANC” برای کارایی و راحتی بهینه شده است. انکر می گوید که این محصول هم سر و صدای محیط و هم فشار داخل گوش را نیز در نظر می گیرد، بنابراین سطح ANC به طور خودکار با محیط سازگار می شود.

معماری آکوستیک دو درایور Liberty 3 Pro اصلاح شده و این هدفون به لطف پشتیبانی از کدک LDAC، به کیفیت WF-1000XM4 سونی می پردازد تا کیفیت صدا را ارتقا دهد. تعداد زیادی هدفون بی سیم وجود نداشته که LDAC را ارائه دهند (اگرچه aptX HD رایج تر است)، بنابراین امیدوارم این شروع یک روند باشد. کدک های AAC و SBC نیز پشتیبانی می شوند.

کیس شارژ دارای قابلیت شارژ بی سیم است و انکر می گوید که هدفون می تواند تا شش ساعت پخش مداوم را با ANC فعال یا هشت بار با آن خاموش کند. این کیس به ترتیب 24 یا 32 ساعت دیگر ذخیره می کند. انکر می گوید قابلیت های شارژ سریع آن می تواند سه ساعت پخش را در اختیار شما قرار دهد اگر هدفون را فقط 15 دقیقه از طریق USB-C وصل کرده و شارژ کنید.

انکر Liberty 3 Pro را در چهار رنگ مختلف ارائه می دهد: مشکی، سفید، نقره ای، خاکستری و بنفش. آنها دارای درجه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق هستند و دارای سه حالت مختلف شفافیت برای مواردی هستند که به آگاهی از محیطی نیاز دارید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا