پلتفرم اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه محبوب تیک تاک در حال گسترش به مجموعه تلویزیون های هوشمند ال جی است، چراکه این اپلیکیشن اکنون به طیف وسیعی از تلویزیون های هوشمند ال جی مدل 2020 و 2021 راه پیدا کرده است. این خبر را غول فناوری کره ای اعلام کرده است.

این اپلیکیشن اکنون در تلویزیون های هوشمند ال جی با پلتفرم webOS 5.0 و webOS 6.0 در دسترس است. بروزرسانی سیستم عامل مدل ها از 7 اکتبر شروع به کار کرده، در حالی که مدل های قدیمی بعداً به روز رسانی لازم را دریافت خواهند کرد. طبق گفته تیک تاک، کاربران کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان فعلا قادر به دریافت این اپ هستند.

اعتقاد بر این است که این اپلیکیشن هنوز برای تلویزیون های هوشمند ال جی در آمریکا در دسترس نیست، زیرا ال جی و تیک تاک در حال حاضر در این مورد سکوت کرده اند. هنوز مشخص نیست که اپ جدید در صفحه های بزرگ تلویزیون های هوشمند چگونه ظاهر می شود، زیرا تیک تاک برای مشاهده موبایل عمودی طراحی شده است. این حرکت همچنین نشان دهنده اقدامات توسعه دهنده تیک تاک برای استفاده بیشتر کاربران از اپلیکیشن خود در بخش های مختلف است. همچنین از تماشای تلویزیون از نرخ تبلیغات بالاتری برخوردار خواهد شد.

تیک تاک در حال حاضر با اپلیکیشن که در تلویزیون های سامسونگ، اندروید تی وی و فایر تی وی در این سه کشور موجود بوده، حضوری قوی دارد. افزودن تلویزیون های هوشمند ال جی به ترکیب، پتانسیل و دسترسی بیشتر برنامه را در این کشورها افزایش می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *