گجت و پوشیدنی

شیائومی اسمارت بند 7 پرو رونمایی شد

شیائومی اسمارت بند 7 را در ماه مارس در چین و سپس آن را در ماه ژوئن در سطح جهانی عرضه کرد. امروز، این شرکت نسخه پرو این ساعت را معرفی کرده که با صفحه نمایش لمسی رنگی AMOLED مستطیلی 1.64 اینچی با پشتیبانی از بیش از 150 واچ فیس درون برنامه ای همراه است.

صفحه نمایش شیائومی اسمارت بند 7 پرو دارای وضوح 486 در 280 پیکسل، تراکم پیکسلی 326ppi و روشنایی صفحه نمایش 500 نیت بوده و ویژگی روشنایی خودکار برای تجربه مشاهده راحت تر است. همچنین صفحه نمایش با شیشه سکوریت پوشیده شده که دارای پوشش ضد اثر انگشت است. اسمارت بند 7 پرو دارای ویژگی‌های معمول سلامتی و تناسب اندام، از جمله نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و پایش خواب است.

این پوشیدنی همچنین از بیش از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و حتی دارای ویژگی مربی دویدن روی مچ است که 10 دوره از پیش برنامه ریزی شده دویدن را در سطوح مختلف ارائه می دهد، مانند ترکیب دویدن/پیاده روی برای مبتدیان یا تمرینات متمرکز بر چربی سوزی/ استقامت. همچنین تمرینات اینتروال برای تقویت سلامت قلب/ریه وجود دارد.

اسمارت بند 7 پرو دارای سیستم GNSS داخلی است که به کاربران امکان می دهد مسیرها را بدون نیاز به گوشی هوشمند ردیابی کنند. علاوه بر این، اسمارت بند 7 پرو تا 5ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین لازم نیست هنگام دوش گرفتن یا شنا، آن را از مچ خود خارج کنید. این پوشیدنی با دستگاه‌های اندروید (6.0 یا بالاتر) و iOS (12 یا بالاتر) سازگار است و از طریق بلوتوث 5.2 BLE با آنها متصل می‌شود.

شیائومی ظرفیت باتری این پوشیدنی را فاش نکرده، اما این شرکت در حال تبلیغ تا 12 روز عمر باتری در حالت استفاده معمولی است. قیمت شیائومی اسمارت بند 7 پرو از 99 یورو آغاز می شود و از طریق کانال های رسمی شیائومی در اروپا در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا