نرم افزار و اینترنت

تعداد کاربران RCS گوگل مسیج از مرز 1 میلیارد گذشت

گوگل اعلام کرد که تعداد کاربران ویژگی RCS گوگل مسیج از مرز 1 میلیارد عبور کرد و به منظور جشن گرفتن، به اپلیکیشن مسیج 7 ویژگی جدید می دهد. اینها ظاهراً “به درخشش کاراکتر شما کمک می کنند”. با این حال، حباب‌های RCS را در iOS آبی نمی‌کنند. گوگل می‌گوید RCS، استاندارد جدیدی بوده که قرار است جایگزین پیامک‌ها و MMS‌های قدیمی شود، اگرچه آنها هنوز به‌عنوان پشتیبان استفاده می‌شوند، بنابراین “جایگزین” چندانی به عنوان “افزایش” ندارند. به هر حال، این قابلیت مانند iMessage برای گوشی های اندرویدی عمل می کند.

گوگل در سال‌های اخیر بسیار به آن کارهایی برای اپلیکیشن انجام داده و به نظر می‌رسد که تلاش‌هایش اصلا بی‌ثمر نبوده است. RCS دارای نشانگرهای تایپ، رسیدهای خوانده شده، پاسخ های رشته ای، اشتراک گذاری رسانه با کیفیت بالا، چت های گروهی بهبود یافته و حفظ حریم خصوصی بهتر است. حالا به سراغ ویژگی های جدید برویم!

اولین ویژگی Photomoji می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی گوگل روی دستگاه، عکسی را به واکنش تبدیل کنید. سپس تمام این خلاقیت ها در یک تب مخصوص برای زمانی که می خواهید دوباره از آنها استفاده کنید ذخیره می شوند. همچنین، دوستان شما در چت های گروهی می توانند از هر Photomoji ارسالی شما نیز استفاده کنند.

بعدی، Voice Moods است و این ایموجی‌های متحرک هستند که روی یک پیام صوتی قرار گرفته‌اند تا احساس شما را در آن لحظه به صورت بصری بیان کنند. نرخ بیت پیام صوتی و نرخ نمونه برداری نیز برای بهبود کیفیت درک شده افزایش یافته است. Screen Effects انیمیشن‌های پر جنب و جوش را قادر می‌سازد تا زمانی که پیام‌های خاصی مانند “برف می‌بارد” یا “دوستت دارم” را تایپ می‌کنید، کل صفحه را در اختیار بگیرند. بیش از 15 مورد از آن وجود دارد، اما آنها پنهان هستند.

بعد، Custom Bubbles – شما هرگز نمی‌توانید این کار را در iMessage انجام دهید. می توانید رنگ حباب و پس زمینه را برای هر یک از مکالمات خود سفارشی کنید. اگر بخواهید می توانید برای هر چت رنگ متفاوتی انتخاب کنید. گوگل می گوید که Reaction Effects “زندگی بیشتری را به مکالمات شما” تزریق می کند. روی ده ایموجی محبوب کار می‌کند و وقتی با یکی از آنها واکنش نشان می‌دهید، واکنش روی پیامی که به آن واکنش نشان می‌دهید متحرک می‌شود.

ایموجی‌های متحرک دقیقاً همان جلوه‌های بصری برای ایموجی‌های خاص هستند که وقتی فقط آن ایموجی خاص را ارسال می‌کنید، برای مثال واتس‌اپ چیزی شبیه به آن دارد. در نهایت، Google Messages اکنون دارای پروفایل است. می توانید نام و تصویر پروفایل خود را شخصی سازی کنید که سپس با شماره تلفن شما همراه می شود. این شرکت می‌گوید، “مشکل دریافت پیام‌ها از شماره‌های تلفنی که در مخاطبین شما ذخیره نشده‌اند را برطرف می‌کند” و می‌تواند به‌ویژه در چت‌های گروهی مفید باشد، بنابراین می‌دانید همه اعضا چه کسانی هستند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا