آموزش

آموزش استفاده از دایرکت مسیج در توییتر

اصطلاح DM یا دایرکت مسیج، راهی مناسب برای برقراری ارتباط محرمانه در پلتفرم است – مخصوصاً اگر آدرس ایمیل آن شخص یا سایر اطلاعات تماس را ندارید. دلایلی که افراد در توییتر DM می دهند، متفاوت است، اما دلیل آن هرچه باشد، دانستن ویژگی مفید است.

محدودیت های کمی از سوی توییتر وجود دارد که به شما کمک می کند نحوه عملکرد این دستگاه را درک کنید. برای مثال، تنها می توانید به کاربر دنبال کننده پیام بفرستید. با این تفاسیر، در این مقاله نحوه ارسال دایرکت مسیج از طریق موبایل و دسکتاپ را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه دایرکت مسیج در اپلیکیشن توییتر

اگر با کسی برنامه دارید، دایرکت مسیج می کنید، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن توییتر در گوشی شما دانلود شده و وارد سیستم شده اید. سپس، توییتر را باز کنید. در پایین صفحه، روی نماد پاکت ضربه بزنید، که شما را به صندوق ورودی پیام ها می برد.

برای شروع یک پیام جدید، روی نماد پاکت با علامت بعلاوه کوچک، ضربه بزنید.

پس از باز کردن یک پیام جدید، نام یا نام کاربری شخصی را که می خواهید به او پیام ارسال کنید، وارد نمایید. همچنین می توانید برای چند نفر پیام ارسال کنید. در پیام خود می توانید با اجازه دادن به دوربین یا گالری یا GIF با ضربه زدن به نماد GIF برای جستجو و انتخاب از کتابخانه رسانه، یک عکس یا ویدیو را وارد کنید. وقتی پیام شما آماده شد، روی نماد صفحه کاغذی برای ارسال ضربه بزنید.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه نمایه شخصی و ضربه زدن به نماد پاکت در کنار نام وی، به دایرکت مسیج آن بروید. این شما را به یک پنجره پیام جدید هدایت می کند.

نحوه دایرکت مسیج در نسخه وب توییتر

در مرورگر وب، مطمئن شوید که وارد سیستم شده اید. با کلیک روی “Messages” در سمت چپ صفحه، به صندوق ورودی پیام های خود دسترسی پیدا کنید.

پس از ورود به صندوق ورودی، روی پاکت با نماد علامت بعلاوه در بالای آن، کلیک کنید.

با این کار یک پنجره پیام ایجاد می شود، جایی که می توانید نام یا نام کاربری شخص (های) مورد نظر خود را برای آنها تایپ کنید، سپس روی “Next” کلیک کنید. در پنجره پیام، می توانید عکس یا ویدیویی را با کلیک روی نماد عکس یا GIF با کلیک روی نماد GIF اضافه کنید. وقتی پیام شما آماده شد، کلید “Return” را فشار دهید یا برای ارسال روی نماد صفحه کاغذ کلیک کنید.

برای ارسال یک حساب از صفحه پروفایل خود، روی نماد پاکت در کنار نام آنها کلیک کنید. این شما را به پیامی هدایت می کند که آن کاربر در صندوق ورودی شماست.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا