نمایشگرهای PDF پیش فرض بومی در مرورگرهای وب دارای عملکرد محدودی هستند و فقط به کاربران امکان مشاهده یا دانلود فایل ها را می دهند. هنگامی که برخی از کارهای پیچیده مانند ویرایش یا اظهار نظر در PDFها ایجاد می شوند، استفاده از نرم افزارهای اختصاصی مانند Adobe Acrobat Reader را ضروری می سازند.

ادوبی امروز افزونه های Acrobat کروم و اج را منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد مستقیماً از طریق مرورگر خود به ابزارهای PDF خود دسترسی پیدا کنند. این ها به شما امکان می دهد بدون تغییر نرم افزار، اسناد را پر، امضا و علامت گذاری کنید. پس از دانولد اکستنشن، باید آن را به عنوان نمایشگر پیش فرض PDF در تنظیمات محتوای مرورگر خود تنظیم کنید.

برخی از ابزارهای Acrobat، از جمله قابلیت باز کردن فایل های PDF، دانلود یا چاپ آنها، افزودن نظرات، پر کردن و امضای آنها، به صورت رایگان در افزونه کروم در دسترس خواهد بود. این می تواند برای کاربرانی مفید باشد که برای افزودن نظر، نشانه گذاری یا برجسته کردن یادداشت ها یا اسلایدهای سخنرانی به برنامه متکی هستند. علاوه بر این، امضای الکترونیکی نیز می تواند بدون خروج از مرورگر اضافه شود.

کسانی که دارای اشتراک Adobe Acrobat Pro DC هستند می توانند با افزونه بیشتر کار کنند، مانند تبدیل PDF به سند ورد، تبدیل صفحات وب به PDF و چرخاندن، حذف یا تغییر ترتیب آنها.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *