علاوه بر کابل، ممکن است متوجه شوید که کیبوردهای بی سیم تقریباً به اندازه صفحه کلیدهای سیمی خود ارزشی ندارند. اجازه دهید علت را بیابیم و در مورد اینکه چرا ممکن است از استفاده از صفحه کلید بازی سیمی بیشتر سود ببرید، بحث کنیم.

صفحه کلیدهای بی سیم مستعد تاخیر هستند

تأخیر یکی از مهم ترین عواملی است که در انتخاب کیبورد گیمینگ باید در نظر گرفته شود. تأخیر همچنین تاخیر ورودی نامیده می‌شود و مدت زمانی است که طول می‌کشد تا ورودی صفحه‌کلید در رایانه شما ثبت شود. برای بازی، باید صفحه کلیدی با کمترین تأخیر را انتخاب کنید. برای بازی‌های مبتنی بر زمان و اکشن مانند استارکرافت یا تیراندازی اول شخص، داشتن تأخیر کم یا بدون تاخیر به شما امکان می‌دهد سریع‌تر به آنچه در بازی اتفاق می‌افتد، واکنش نشان دهید و مزیت رقابتی به شما بدهد. در سطح بالاتر، حتی چند میلی ثانیه می تواند به معنای تفاوت بین برد و باخت در یک مسابقه باشد.

متأسفانه کیبوردهای بی سیم نسبت به کیبوردهای سیمی تاخیر بیشتری دارند. به این دلیل که اتصال بی سیم یک مرحله اضافی را در فرآیند ورودی معرفی می کند. صفحه کلیدهای سیمی مستقیماً به رایانه شما متصل می شوند، بنابراین هیچ تداخلی در سیگنال وجود ندارد که ممکن است باعث تاخیر ورودی شود. از طرف دیگر صفحه کلیدهای بی سیم از طریق گیرنده بی سیم به کامپیوتر شما متصل می شوند. این مرحله در فرآیند ورودی می تواند باعث تاخیر جزئی شود که شما را به عنوان یک بازیکن در مضیقه قرار می دهد.

بسته به میزان تاخیر، ممکن است تفاوتی را متوجه نشوید، به خصوص اگر یک گیمر معمولی باشید. اما اگر رقابتی هستید و هر مزیتی را که می توانید به دست آورید می خواهید، یک کیبورد سیمی با واکنش بالا راه حلی است. گفته می‌شود، از آنجایی که کیبوردهای بی‌سیم در طول زمان پیشرفته‌تر می‌شوند، در نهایت باید به همان اندازه گزینه‌های سیمی کار کنند.

کیبوردهای سیمی تعمیر و نگهداری پایینی دارند

صفحه‌کلیدهای بی‌سیم به اندازه هدست‌های بی‌سیم یا ماوس‌ها راحت نیستند. با هدفون‌های بی‌سیم، می‌توانید با دوستانتان به صحبت کردن ادامه دهید یا در حالی که از خواب بلند می‌شوید، بطری آب خود را پر کنید یا به موسیقی گوش دهید. با ماوس بی سیم، می توانید اقداماتی مانند قرار گرفتن در صف برای یک بازی یا تغییر موسیقی از روی مبل انجام دهید.

مگر اینکه بخواهید از روی کاناپه تایپ کنید، کار زیادی نمی توانید با کیبورد بی سیم انجام دهید. تنها راحتی واقعی نداشتن کابل برای نگرانی است. در عوض یک گیرنده بی سیم برای نگرانی دارید (به جز در مورد صفحه کلید بلوتوث). اگر گیرنده را گم کردید، برای استفاده از آن باید جایگزینی دریافت کنید. علاوه بر این، هر زمان که باتری کم است، باید کیبورد بی سیم خود را شارژ کنید تا به طور تصادفی در اواسط بازی فریز نشوید. بسته به عمر باتری و میزان استفاده، ممکن است مجبور شوید صفحه کلید را مرتباً شارژ کنید. برای شارژ مجدد کیبورد شما باید آن را وصل کنید، در این مدت دوباره به تحرک کیبورد سیمی محدود می شوید. با کیبوردهای سیمی، به سادگی آن‌ها را به برق متصل نگه دارید تا آماده باشید. با برخی از مدیریت کابل های اولیه، می توانید کابل را به طور منظم پنهان کنید تا مانعی برای آن نباشد.

کدام یک برای بازی بهتر است؟

ما معتقدیم که کیبوردهای سیمی برای بازی بهتر هستند زیرا قابل اعتمادتر هستند و ارزش بیشتری ارائه می دهند. این عمدتا به دلیل تاخیر کمتر و عدم مدیریت ثابت باتری است. به‌عنوان یک گیمر، شما می خواهید تا جایی که می توانید مزیت رقابتی داشته باشید، زیرا هر میلی ثانیه مهم است، به خصوص اگر در سطح بالاتری بازی کنید. به طور کلی، کیبوردهای سیمی ارزان تر از همتایان بی سیم خود هستند. بدون نیاز به اتصال بی سیم، هیچ هزینه اضافی برای قطعات وجود ندارد. و وقتی صحبت از بازی می شود، علاوه بر جدا کردن کابل، ارزش افزوده زیادی برای کیبوردهای بی سیم وجود ندارد. شما اساساً برای عملکرد مشابه و نه بدتر، هزینه بیشتری می پردازید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *