فوجی فیلم چاپگر جدید Instax را معرفی کرده که از فرمت گسترده تر و شبیه پولاروئید خود پشتیبانی می کند. چاپگر Instax Link Wide Smartphone طراحی شده تا از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شود و عکس های رول دوربین را چاپ کند که عرض آنها دو برابر اندازه کارت اعتباری از چاپگر اصلی Instax mini Link است. همچنین به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به گوشی هوشمند، تصاویر را از دوربین بدون آینه X-S10 فوجی فیلم منتقل و چاپ کنید.

مانند قبل، چاپگر جدید با باتری کار می کند و می تواند حدود 100 چاپ Instax را با یک بار شارژ انجام دهد. به گفته فوجی فیلم، می توانید از دو حالت چاپ “Instax Rich، تاکید بر رنگ های عمیق و گرم و Instax Natural، که بر تن طبیعی تصویر تأکید می کند” استفاده کنید. همچنین می توانید از اپ Instax Link استفاده کنید که حدود 30 فیلتر، کلاژ، متن، برچسب های دیجیتالی و قالب قاب را ارائه می دهد، در حالی که به شما امکان می دهد متن و طرح های دست نویس را به عکس وارد کرده و اضافه کنید.

چاپگر Instax Link Wide Smartphone از واید-فرمت فوجی فیلم پشتیبانی کرده، و هزینه آن 20 دلار برای بسته 10 تایی است – که توسط دوربین Instax 300 Wide آن نیز استفاده می شود. چاپگر Instax Link Wide Smartphone اواخر این ماه با قیمت 149.95 دلار وارد بازار می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *