موبایل و تبلت

اینفینیکس نوت 11 و 11 پرو معرفی شد

اینفینیکس از نسل جدید سری نوت 11 خود رونمایی کرد. سری نوت 11 مانند نسخه قبلی خود دارای صفحه نمایش 6.95 اینچی است و برای این نسل، نرخ تازه سازی از 90 هرتز به 120 هرتز افزایش یافته و نرخ نمونه برداری لمسی روی 180 هرتز حفظ شده است.

پنل IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل همراه است. در بخش پردازش، تراشه هلیو G96 این دو گوشی جدید را هدایت می کند. با این حال، پردازنده گرافیکی از Mali-G76 MC4 به G57 MC2 تنزل یافته است. این امید وجود دارد که سری نوت 11 به لطف 9 لایه فیلم گرافن که به خنک نگه داشتن چیپست کمک می کند، عملکرد بهتری نسبت به سایر گوشی های مجهز به G96 داشته باشد.

نوت 11 پرو دارای ظرفیت حافظه پایه بالاتری است – 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، در مقایسه با 6/64 گیگابایت مدل معمولی. اسلات microSD هنوز روی برد بوده و حتی می توان رم را افزایش داد، چراکه نرم افزار جدید XPS 10 (برپایه اندروید 11) می تواند 3 گیگابایت رم مجازی اضافه کند. برای ذخیره سازی UFS 2.2، تقویت کننده نوشتن اینفینیکس وجود دارد که سرعت نوشتن را افزایش می دهد.

دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی با یک ماژول تله فوتو 13 مگاپیکسلی به آن متصل شده است. در حالی که حداکثر زوم 30 برابر (البته دیجیتال) را تبلیغ می کند، بزرگنمایی اپتیکال واقعی 2 برابر است. همچنین دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی مدل قبلی کنار گذاشته شده و فقط یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

این یکی از جاهایی است که نسخه معمولی نوت 11 با مدل پرو تفاوت دارد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، مدل معمولی گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک لنز تله فوتو 2 مگاپیکسلی دارد، اگرچه این می تواند برای همه ما اشتباه تایپی باشد. به هر حال، هر دو دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو هستند. چیپست جدید وضعیت ضبط ویدیو را بهبود نمی بخشد، به هر حال، مدل های جدید به ضبط فیلم 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود می شود.

علاوه بر دوربین، مدل پرو همچنین دارای بلندگوهای استریو (بالا و پایین) است، که بخشی از چیزی است که اینفینیکس آن را Digital Theater System می نامد. اما اگر می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشید، اینفینیکس این گوشی ها را آماده کرده تا به راحتی تصاویر و فیلم (از جمله اسکرین میرورینگ) را به تلویزیون و لپ تاپ منتقل کنید.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در مدل پرو، همانند مدل قبلی خود، از شارژ سریع 33W با USB-C پشتیبانی می کند. به لطف فناوری شارژ مورد تأیید TÜV Rheinland، این باتری باید 800 چرخه شارژ را بدون افت قابل توجهی در ظرفیت دوام آورد. اینفینیکس نوت 11 و نوت 11 پرو به زودی در بازارهای منتخب در دسترس خواهند بود. هنوز از قیمت آن خبری در دست نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا