برند Bose از اسپیکر بلوتوثی جدید SoundLink Flex رونمایی کرده که با برخی ویژگی های مقاوم و 12 ساعت زمان پخش همراه است. این محصول با تاییدیه IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و برچسب قیمتی حدود 149 دلار دارد. 

SoundLink Flex دارای طراحی مقاوم و همچنین خروجی شگفت انگیز صدا برای بلندگو با چنین اندازه جمع و جور است. این محصول 7.9 اینچ عرض، 3.6 اینچ ارتفاع و 2.1 اینچ ضخامت دارد. وزن آن تنها 1 پوند (450 گرم) بوده و دارای حلقه ای مفید برای اتصال آن به کارابین است.

طراحی بدنه پشتی اسپیکر از جنس سیلیکونی و مشبک فولادی با روکش پودر برای مقاومت در برابر خوردگی و تغییر رنگ احتمالی در برابر اشعه ماوراء بنفش است. میکروفون داخلی SoundLink Flex می تواند برای برقراری تماس استفاده شود و از رابط کاربری صوتی با گوشی هوشمند شما پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink Flex را می توان برای افزایش خروجی صدا با سایر واحدها متصل کرد. با مبدل سفارشی، دستگاه می تواند صداهای خوبی تولید کند و ویژگی PositionIQ این بلندگو را قادر می سازد تا خروجی صدا را با توجه به جهت بلندگو تنظیم کند. سه نوع رنگ موجود است: سیاه، آبی و سفید دودی.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *