شرکت Origin PC به مناسبت ده سالگی فعالیت خود از یک سیستم منحصر به فرد به نام Big O 2.0 رونمایی کرده که قادر به اجرای جدیدترین بازی‌های کامپیوتر، کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ می باشد.

جالب اینکه در سال 2009 میلادی یک ماشین گیمینگ دیگر به نام Big O معرفی شده بود که تنها کنسول Xbox 360 و یک PC گیمینگ را در خود جای داده بود. البته باید بدانید که یکی از متخصصان این شرکت اعلام کرده است که Big 0 2.0 هرگز فروخته نخواهد شد؛ به واقع Big 0 2.0 یک اثبات گر تکنولوژی و توانایی های Origin PC است که برای عرضه در بازارهای جهانی آماده نشده است.

این دسکتاپ دارای مادربرد MSI MEG Z390 Godlike، پردازنده Intel Core i9-9900K، کارت گرافیک Nvidia Titan RTX است. همچنین از حافظه رم 64GB Corsair Dominator Platinum RGB و حافظه ذخیره سازی 2x 2TB Samsung EVO NVMe و 14TB Seagate Barracuda بهره می برد. از سوی دیگر سیستم عامل این دستگاه ویندوز 10 می باشد.

این شرکت در بخش تهویه از سیستم خنک کننده مایع برخوردار است. به واقع تمامی قسمت های آن اعم از ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر هم به همین خنک کننده مایع متصل هستند. تنها کنسول نینتندو سوئیچ است که با خنک کننده مایع تهویه نشده و بد نیست بدانید که نینتندو سوئیچ می تواند از کیس خارج شده و به صورت کنسول دستی هم مورد استفاده قرار گیرد.

کلیه درگاه‌های خروجی تصویر کنسول‌های بازی و PC به یک سویچر HDMI متصل شده‌اند تا به آسانی بتوان به تصویر خروجی هر یک از آنها سویچ کرد. همچنین Big O 2.0 حاوی یک کارت کپچر 4K برای ضبط یا استریم گیم پلی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *