موبایل و تبلت

اندروید 12 برای گوشی های پیکسل منتشر شد

نسخه نهایی اندروید 12 چند هفته ای است که روی AOSP در اختیار توسعه دهندگان و طرفداران مشتاق قرار دارد، اما امروز به طور رسمی برای کاربرانی که می خواهند به آسانی به روزرسانی را از طریق اینترنت دریافت کنند، منتشر شد. در حال حاضر امکان نصب روی پیکسل 3 و بالاتر از جمله پیکسل 5 و 5a، پیکسل 4a، پیکسل 4، پیکسل 3A میسر است. اندروید 12 اواخر امسال برای دستگاه های سامسونگ گلکسی ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، تکنو، ویوو و شیائومی عرضه می شود.

قابل توجه ترین ویژگی در اندروید 12، Material You جدید است که به شما امکان می دهد کمی عمیق تر عمل کنید تا ظاهر صفحه اصلی را به دلخواه تغییر دهید. این ابزار نسبت به نسخه های قبلی اندروید گویاتر بوده و با ابزارهایی که داشته به شما امکان می دهد تا رنگ هایی که می توانند در نمادهای برنامه، منوهای کشویی، ویجت ها و موارد دیگر گسترده شوند، هماهنگ کنید.

در مورد ویجت ها، بسیاری از این ابزارها برای مطابقت با ظاهر جدید به روز شده اند و گوگل امروز اعلام کرد که قصد دارد تا پایان ماه اکتبر بیش از دوازده ویجت جدید یا به روز شده برای اپ هایش در دسترس داشته باشد. به احتمال زیاد گوشی های پیکسل در آینده با اندروید 12 چندین ویژگی “Pixel-first” دیگر دریافت خواهند کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا