نرم افزار و اینترنت

امکان ارسال پست از طریق نسخه وب اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که بالاخره به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به مدت یک دقیقه با استفاده از نسخه دسکتاپ اپلیکیشن ارسال کنید. مدتی است کاربران درخواست این ویژگی را کرده اند و در ماه ژوئیه، سخنگوی فیس بوک تأیید کرد که آنها توانایی های IG desktop را آزمایش می کنند. اینستاگرام در نهایت، این قابلیت را در روز پنجشنبه، پس از یک آزمایش محدود در اوایل سال میلادی جاری، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همراه با ارسال پست از طریق دسکتاپ، اینستاگرام بسیاری از ویژگی های جدید را به اپ خود اضافه می کند. در این بین ویژگی‌هایی نظیر Collabs برای منتشر کردن مشترک یک پست یا Reel، قابلیت جمع‌آوری کمک‌های مالی از طریق پست دیده می‌شوند.

ویژگی Collabs جدید به طور به دو حساب کاربری مجزا اجازه می‌دهد تا یک پست یا Reel را به صورت مشترک منتشر کنند. این پست یا Reel به طور مشترک برای دنبال کنندگان هر دو کاربر ظاهر می‌شود و بخش کامنت‌های یکسانی را به اشتراک می‌گذارد.

همچنین تعداد بازدیدها و لایک‌ها نیز برای هر دو کاربر مشترک است. قابلیت Collabs از همان صفحه مختص تگ کردن افراد در پست قابل دسترسی خواهد بود و پس از آن، حساب کاربری دوم نیز باید دعوت شما را برای انتشار محتوای مشترک بپذیرد.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا