سایت ورج فاش کرد که شرکت فیسبوک به دنبال نام جدیدی است. بر اساس اسنادی که توسط یک منبع بدست آمده، نشان دهنده تمرکز بر ساخت متاورس است و این نام در کنفرانس سالانه Connect شرکت در 28 اکتبر مورد بحث قرار می گیرد.

هرچند هنوز اطلاعات بسیار کمی در این مورد منتشر شده، اما اینطور که پیداست این کمپانی مادر با نامی جدید تمام شرکت‌های فیس‌بوک، اینستاگرام، واتساپ و آکیلس را به زیر پرچم خود خواهد آورد. می‌توان گفت این تصمیم فیس‌بوک شباهت بسیاری به گوگل دارد که چندین سال پیش نام آلفابت را برای شرکت مالک خود در نظر گرفت.

شرکت فیسبوک در حال حاضر بیش از 10.000 کارمند دارد که بر روی ساخت محصولاتی مثل عینک‌های واقعیت افزوده مشغول به کار هستند. مارک زاکربرگ با بیان اینکه این محصولات در نهایت جای گوشی های هوشمند را می‌گیرند افزود که کاربران طی چند سال آینده خواهند دید که فیسبوک از شرکتی که اکثرا به عنوان یک شبکه اجتماعی شناخته می‌شد به یک شرکت متاورس تبدیل می‌شود.

نام جدید شرکت فیس‌بوک از رازهای بزرگ این شرکت محسوب می‌شود و حتی بسیاری از مدیران ارشد این کمپانی هم از آن بی‌خبراند، اما گفته می‌شود این نام ارتباطی به کلمه‌ Horizon (افق) خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *