سری گلکسی واچ 4، جدیدترین سری ساعت های هوشمند سامسونگ، به روز رسانی ویژگی ها را برای کاربران خود به ارمغان می آورد تا بتوانند تجربه ساعت های هوشمند پیشرفته ای داشته باشند. این سری نه تنها به کاربران این امکان را می دهد تا دستگاه های خود را با انتخاب تعداد بیشماری اپ و ویژگی، و انواع واچ فیس ها و بندهای قابل تنظیم ساعت شخصی کنند، بلکه به آنها امکان دسترسی به ویژگی های جدید را با به روز رسانی نرم افزار می دهد.

جدیدترین آپدیت گلکسی واچ 4 به کاربران امکان می دهد از بین انواع مختلف واچ فیس و پیچیدگی ها، واچ فیس را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنند. با چهار فیس جدید، کاربران می توانند فوراً به اطلاعات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. همچنین می توانید آخرین واچ فیس Info Brick را با اطلاعات و آمار، از وضعیت فعالیت روزانه گرفته تا استرس و ضربان قلب، مورد نیاز خود شخصی کنید.

این به روز رسانی همچنین آزادی انتخاب و سفارشی سازی واچ فیس را به شما می دهد که تصاویر پس زمینه زنده با الهام از گلکسی زد فلیپ 3 و فولد 3، یک داشبورد اصلی یا پیش بینی عمیق آب و هوا را به نمایش بگذارد. کاربران اکنون می توانند حداکثر چهار مورد را از تعداد گام ها و پیام های شما تا یادآوری و عمر باتری را سفارشی کنند تا نمای ساعت حیوانات خود را به نمایش بگذارند.

واچ فیس Steps Challenge دارای انیمیشن های بیشتری از جمله خرس متحرک است. اکنون ژست های کنترلی یک ژست جدید را ارائه داده که به کاربران امکان می دهد یک ویژگی یا اپ از پیش انتخاب شده را فعال کنند. حرکت “تق تق” با مچ دست شما یک یادآوری جدید ایجاد می کند، چراغ را روشن می کند یا لیست تمرینات را باز می کند.

با بهبود ویژگی تشخیص سقوط در گلکسی واچ 4، کاربران می توانند “حساسیت را طوری تنظیم کنند که بتواند سقوط را حتی در حالت ایستاده تشخیص دهد”. علاوه بر این، ساعت همچنین می تواند یک اعلان SOS به حداکثر چهار مخاطبی که قبلاً انتخاب کرده اید ارسال کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *