نرم افزار و اینترنت

کاربران بتا ویندوز 11 می توانند آزمایش اپ های اندروید را شروع کنند

مایکروسافت به تازگی نسخه بتای ویندوز 11 جدید را با پشتیبانی اولیه برای اجرای اپ های اندروید برای ویندوز اینسایدرها منتشر کرده است. آخرین به روزرسانی آمازون اپ استور و زیر سیستم ویندوز برای اندروید، به شما امکان می دهد تا با انتخاب محدودی از 50 بازی و اپ اندروید، آنها را اجرا کنید.

پیش نمایش بر روی دستگاه های مجهز به AMD، اینتل و کوالکام با استفاده از فناوری Intel Bridge برای پلتفرم های AMD و اینتل کار می کند. انتخاب فعلی برنامه ها هیچ ابزار معیار سنجی را شامل نمی شود، بنابراین ما نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که این اپلیکیشن با رقیبان مانند BlueStacks یا عملکرد بومی چگونه مقایسه می شود.

در حال حاضر نمی توانید اپ های کاربردی را از یک فایل APK نصب کنید، اما مایکروسافت قبلاً تأیید کرده که این کار امکان پذیر است، بنابراین ممکن است در نسخه های بعدی شاهد این قابلیت باشیم. برای شروع کار با اپ های اندروید در ویندوز 11، باید در برنامه ویندوز اینستایدر در دستگاه خود باشید و به کانال بتا بپیوندید. رایانه شخصی باید به نسخه Windows 11 build 22000.xxx یا بالاتر به روز شود و مجازی سازی در BIOS/UEFI فعال باشد.

پیش نمایش اپ های اندروید مستلزم تنظیم منطقه رایانه شما در آمریکا است و همچنین برای دانلود اپلیکیشن ها به یک حساب آمازون مستقر در آمریکا نیاز دارید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا