نرم افزار و اینترنت

رفع مشکل عملکرد تراشه AMD روی ویندوز 11 با آپدیت جدید مایکروسافت

مایکروسافت امروز یک بروزرسانی جدید ویندوز 11 را منتشر می کند که برخی از مشکلات عملکرد پردازنده AMD را برطرف می کند. AMD و مایکروسافت در راه اندازی دو مشکل در ویندوز 11 در پردازنده های رایزن پیدا کردند که یکی از آنها باعث سه برابر شدن تاخیر کش L3 و کاهش عملکرد تا 15 درصد در برخی بازی ها شد.

مایکروسافت در حال حل این مشکل خاص با Windows 11 Build 22000.282 است که امروز به عنوان یک آپدیت اختیاری در Windows Update برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس است. در حالی که آخرین به روزرسانی ویندوز 11 این مشکلات را بدتر کرده بود، وصله امروز باید آنها را برای همیشه در سمت تأخیر کش L3 برطرف کند. دومین مشکل برجسته بر فناوری هسته ترجیحی AMD تأثیر می گذارد، که رشته ها را به سریع ترین هسته پردازنده منتقل می کند.

AMD می گوید این اشکال دوم می تواند عملکرد را در کارهای وابسته به پردازنده تحت تأثیر قرار دهد و AMD قبلاً درایور چیپست جدیدی را برای رفع آن در نسخه 3.10.08.506 منتشر کرده است. این به روزرسانی جدید ویندوز 11 همچنین شامل تعداد زیادی رفع، از جمله یکی برای حل مشکلی است که مانع از باز شدن منوی استارت پس از ارتقاء سیستم عامل شما می شود، و تاخیرهای ورودی را برای برخی ماوس ها و صفحه کلیدهای بلوتوث برطرف می کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا