موبایل و تبلت

اپل آپدیت iOS 15.1 را با ویژگی SharePlay منتشر کرد

اپل امروز iOS 15.1 و iPadOS 15.1 را منتشر می کند و ویژگی بزرگ جدید بازگشت SharePlay است. SharePlay یک ویژگی است که در ابتدا قرار بود در iOS 15 عرضه شود. این قابلیت به افراد اجازه می دهد با دوستان یا خانواده تماس بگیرند و فیلم، تلویزیون یا موسیقی گوش کنند. SharePlay محتوا را همگام‌سازی می‌کند تا همه بتوانند همزمان آن را تماشا کنند.

iOS 15.1 همچنین بهبودهایی در گزینه های دوربین برای مدل های آیفون 13 پرو دارد. یک ضامن خودکار ماکرو جدید برای آیفون 13 پرو موجود است که به شما امکان می دهد در صورت آزاردهنده بودن حالت خودکار ماکرو را خاموش کنید. فیلمبرداری ProRes در iOS 15.1 نیز موجود است، بنابراین می‌توانید با آیفون 13 پرو با سرعت 30 فریم بر ثانیه/ 1080p در مدل‌های 128 گیگابایتی یا 4K در مدل‌های 256 گیگابایتی و بالاتر، ویدیوهایی با کیفیت بهتر ضبط کنید.

اپل همچنین به کاربران iOS 15.1 این امکان را می‌دهد تا کارت واکسن کووید را به اپلیکیشن والت اضافه کنند، مشابه نحوه عملکرد نسخه اندروید گوگل از این ویژگی. اگر کاربر هوم پاد دارید، iOS 15.1 صدای بدون افت و Dolby Atmos را با پشتیبانی صدای فضای به هوم پاد و هوم پاد مینی اضافه می کند. iOS 15.1 و iPadOS 15.1 هر دو اکنون از Settings > General > Software Update در دستگاه های سازگار در دسترس هستند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا