شرکت DJI از دنباله دوربین Osmo Action با نام Action 2 رونمایی کرده که طراحی کاملا جدیدی دارد. اکشن 2 نام Osmo را حذف کرده و با مجموعه‌ای از قطعات و لوازم جانبی اضافی که به صورت مغناطیسی به دوربین متصل می‌شوند، روی ماژولار بودن تمرکز می‌کند.

خود ماژول دوربین کوچک است (39 میلی‌متر مربع و عمق 22 میلی‌متر است) و شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط 4K، لنزی که میدان دید 155 درجه‌ای را فراهم می‌کند و صفحه‌نمایش لمسی 1.76 اینچی OLED با پوشش گوریلا گلس است. با استفاده از آهن‌ربا، می‌توانید صفحه لمسی دیگری (که عمر باتری را نیز افزایش می‌دهد و مجموعه‌ای از میکروفون‌ها را اضافه می‌کند)، یک باتری اضافی یا انواع پایه‌ها وصل کنید که به شما امکان می‌دهد آن را به سه‌پایه‌های پایه‌های GoPro متصل کنید، یا حتی دوربین را به عنوان گردنبند بپوشید. 

این دوربین می‌تواند مانند Hero10 گوپرو، ویدیوهای 4K را با سرعت 120 فریم در ثانیه ضبط کند، اما هیچ گزینه‌ای با وضوح بالاتر ندارد (Hero10 می‌تواند 5.3K60 را انجام دهد)، و سوپر اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه آن به جای 2.7K گوپرو با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود. شایان ذکر است که Action 2 در مقایسه با آن کوچک است – وزن آن فقط 53 گرم است که تقریباً یک سوم وزن Hero10 می باشد. دوربین جدید DJI همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت microSD) است.

از سوی دیگر، این دوربین با سیستم لوازم جانبی شرکت همراه بوده که به شما امکان می دهد دوربین خود را به گونه ای سفارشی کنید که واقعاً با گوپرو امکان پذیر نیست. درصورتی که به نمایشگر دوم یا باتری بیشتری نیاز داشتید، می توانید به آن متصل کنید و زمانی که می‌خواهید یک دوربین جمع‌وجور یا محتاط داشته باشید، آنها را بردارید. سایر لوازم جانبی، مانند یک هدبند یا آداپتور توپی مغناطیسی که می تواند به سه پایه متصل شود، مشابه لوازم جانبی گوپره هستند اما (در تئوری) به راحتی به دوربین متصل می شوند و از آن جدا می شوند.

Action 2 همچنین دارای ویژگی هایی مانند لرزشگیر الکترونیکی، تراز کردن افق، و قابلیت پخش زنده یا استفاده به عنوان وب کم، و برخی ترفندهای منظم مانند سنسور دمای رنگ که DJI می گوید به تولید رنگ های بهتر در شرایط نوری پیچیده یا زیر آب کمک می کند. 

باندل پاور اکشن 2، 399 دلار قیمت دارد و شامل دوربین، ماژول پاور (که زمان ضبط شما را به 180 دقیقه در مقابل 70 دقیقه دوربین افزایش داده و یک اسلات کارت microSD اضافه می کند)، یک پایه و یک بند است. به گفته شرکت شما نمی توانید دوربین را به تنهایی بخرید، که به نظر شرم آور است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *