فناوری

رونمایی اوپو از راهکار هوشمند خودرو Carlink

پس از هواوی، اوپو اکنون راه حل رسمی خودروهای هوشمند خود را نیز ارائه کرد. سیستم جدید خودرو Carlink نام داشته و این شرکت قصد دارد تا سال آینده این فناوری را در حدود 15 میلیون خودرو ارائه دهد.

غول فناوری چینی این خبر را در جریان رویداد OPPO Developer Conference 2021 اعلام کرد. Wu Henggang، رئیس بخش مهندسی نرم افزار این برند اظهار داشت که شرکت راه حل خودروی هوشمند Carlink را برای سفرهای هوشمند ساخته است. فناوری جدید به دنبال ارائه یک تجربه خدمات مسافرتی جدید است که همزمان با اتصال به پایانه‌های متعدد با بهینه‌سازی‌های سطح سخت‌افزار و نرم‌افزار، یکپارچه خواهد بود.

این مقام ارشد همچنین اضافه کرد که این شرکت قصد دارد تا سال 2022 سیستم جدید را در 15 میلیون خودرو قرار دهد. نکته قابل توجه، Oppo Carlink یک راه حل تحرک تمام سناریو است که نه تنها برای خودروهای چهار چرخ بلکه حتی برای وسایل نقلیه دو چرخ مانند اسکوتر در دسترس خواهد بود. عملکردهایی مانند کلیدهای دیجیتال ماشین، ابزارهای مدیریت خودرو از طریق یک ساعت هوشمند و حتی یک راه حل صفحه نمایش هوشمند در خودرو را نیز ارائه می دهد.

این برند اضافه کرد که در حال حاضر با بیش از 70 شریک که شامل خودروسازان، تولیدکنندگان دو چرخ، تامین کنندگان ردیف 1 و سایر ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر خودرو هستند، کار خود را آغاز کرده است. این مقام همچنین افزود که Carlink بخشی از تلاش های این برند در بخش خودروهای هوشمند است که هدف آن توسعه و حتی تسریع ورود راه حل های خودرویی است.

Henggang همچنین گفت که سیستم های گوشی هوشمند و خودرو دو سیستم مستقل هستند که معمولاً هیچ وسیله ای برای تعامل ندارند. اکنون اوپو به دنبال تغییر این موضوع با همکاری با برندهای مختلف در صنعت خودرو است و اتحاد باز برای وسایل نقلیه متصل هوشمند را برای ایجاد یک استاندارد صنعتی واحد راه اندازی کرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا