موبایل و تبلت

آنر مجیک 6 لایت معرفی شد

آنر از گوشی هوشمند جدیدش به نام مجیک 6 لایت با مشخصات رقابتی و قیمتی مقرون به صرفه رونمایی کرد. این گوشی که به عنوان جانشین مجیک 5 لایت ارائه شده، در سه رنگ مشکی نیمه شب، سبز زمردی، نارنجی طلوع آفتاب عرضه می شود. جزئیات قیمت هنوز در دست نیست.

این گوشی هوشمند میان رده دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 2652 در 1200 پیکسل، نسبت صفحه به بدنه 92.8 درصد و تراکم پیکسلی 429 است. این نمایشگر نرخ رفرش 120 هرتز برای اطمینان از تجربه بازی روان دارد و حداکثر روشنایی 1200 نیت آن به شما امکان می دهد از گوشی هوشمند در زیر نور مستقیم خورشید استفاده کنید. به‌علاوه، این گوشی دارای 1920Hz PWM Dimming برای محافظت از چشمان شما هنگام استفاده در محیط‌های تاریک یا زمانی که روشنایی صفحه نمایش بسیار کم است، دارد.

مغز متفکر دستگاه تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 است که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود. دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی کمتر و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. دوربین جلویی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می کند.

یک حسگر اثر انگشت روی صفحه برای احراز هویت آسان وجود دارد. یک باتری 5300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی انرژی دستگاه را تامین می کند. این تلفن هوشمند 1000 چرخه شارژ را ارائه می دهد قبل از اینکه عمر باتری آن حداقل 80 درصد باشد. آنر مجیک 6 لایت از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.2 خارج از جعبه استفاده می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا