کنسول و بازی

Final Fantasy VII Rebirth سال آینده برای پلی استیشن 5 منتشر می شود

قسمت دوم حماسه بازسازی جاه طلبانه Final Fantasy VII Square Enix تاریخ انتشار دارد. Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ 29 فوریه برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. سونی در آخرین نمایش State of Play خود در قالب یک تریلر جدید، نگاهی دیگر به دنباله Final Fantasy VII Remake ارائه کرد.

جستجو برای Sephiroth پس از فرار Cloud، Yuffie و همکاران از Midgar ادامه دارد. آنها به یک ماجراجویی در جهان می روند که در آن زمین های علفزار را در یک Chocobo می شکافند، محیط های جدید را کاوش می کنند و [یادداشت ها را بررسی می کند] زمین را در سگوی می پوشانند؟ اسکوئر انیکس برای اینکه متوجه وسعتی شود که با آن سروکار داریم، Final Fantasy VII Rebirth را روی دو دیسک منتشر خواهد کرد. ناشر همچنین فاش کرد که نزدیک به 100 ساعت گیم پلی در اینجا وجود دارد. با این حال، بازی فقط بازیکنان را تا حد وسط Final Fantasy VII اصلی می برد.

اگر بازی قبلی را بازی نکرده‌اید، ممکن است علاقه داشته باشید که یک “بسته دوقلو” از Final Fantasy VII Remake Intergrade (نسخه ارتقا یافته) و Final Fantasy VII Rebirth را انتخاب کنید. پیش‌سفارش‌ها اکنون باز هستند و بسته شامل دسترسی فوری به اولین ورودی این سه‌گانه است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا