ریزر مجموعه لوازم جانبی بهره وری خود را با ماوس بی سیم جدید Pro Click Mini، صفحه کلید بی سیم Pro Type Ultra و زیر ماوسی Pro Glide XXL (همچنین بی سیم) به روز کرده است. از جمله ویژگی های جدید لوازم جانبی می توان به فوم میرایی صدا در صفحه کلید، سوئیچ های مکانیکی بی صدا در ماوس و بهبود عمر باتری در هر دو مدل اشاره کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، Pro Click Mini نسخه فشرده تری از ماوس بی سیم Pro Click موجود ریزر است، بنابراین نگهداری آن در کیف لپ تاپ آسان تر است. علیرغم ارزان‌تر بودن 79 دلار به جای 99 دلار، از داشتن یک چرخ اسکرول دو حالته مشابه با Basilisk V3 سود می‌برد که به شما امکان می‌دهد بین حالت اسکرول چرخش آزاد و اسکرول لمسی سنتی جابجا شوید. مانند Pro Click قابل شارژ نیست (Mini به جای آن از باتری های AA استفاده می کند)، اما نکته مثبت این است که به جای 2.5، تا 15 ماه عمر باتری ارائه می دهد. همچنین می تواند از طریق بلوتوث یا از طریق دانگل 2.4 گیگاهرتزی USB ریزر متصل شود.

در همین حال، Pro Type Ultra دارای برچسب قیمتی 159 دلار به جای 139 دلار مدل Pro Type است. این پول اضافی یک استراحتگاه مچی چرمی، به علاوه توانایی استفاده از صفحه کلید به صورت سیمی علاوه بر بی سیم را برای شما به ارمغان می آورد. اما شاید عملی ترین مزیت عمر باتری طولانی آن باشد که اگر از صفحه کلید از طریق بلوتوث بدون نور پس زمینه استفاده می کنید تا 214 ساعت یا با استفاده از دانگل یواس‌بی 2.4 گیگاهرتزی تا 207 ساعت (به ترتیب از 84 و 78 ساعت افزایش می یابد). با این حال، اگر از نور پس‌زمینه صفحه‌کلید استفاده می‌کنید، این ارقام به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد و تنها به 13 ساعت می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *