دوکاتی از پیشرفته‌ترین اسکوتر برقی خود، اسکوتر الکترونیکی Ducati Pro-III با قیمت 799 یورو (924 دلار) رونمایی کرد. دوکاتی می‌گوید Pro-III پیشرفته‌ترین اسکوتر آن از لحاظ فنی در میان محصولات حمل‌ونقل الکترونیکی Ducati Urban است.

این اسکوتر جدید را می توان به اپلیکیشن کاربر حمل و نقل الکترونیکی Ducati Urban متصل کرد که از فناوری NFC استفاده می کند. این تکنولوژی به کاربران اجازه خواهد داد تا با نزدیک کردن یک کارت مخصوص به اسکوتر، توکنی را آزاد کرده و آن را روشن نمایند. این ویژگی امنیتی عدم امکان روشن کردن این اسکوتر برقی توسط دیگران را تضمین می‌نماید.

یکی دیگر از خصوصیات جذاب اسکوتر برقی Pro-III را باید در وجود پورت‌های شارژ گوشی هوشمند در آن دانست. دوکاتی در ساخت اسکوتری برقی جدیدش از یک موتور الکتریکی 350 واتی استفاده کرده که در می‌تواند حداکثر سرعتی تا 25 کیلومتر بر ساعت را فراهم آورد. به گفته دوکاتی، Pro-III دارای بسته باتری 468 وات ساعتی با برد 31 مایل است.

باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت دوکاتی در حال حاضر بخش محصولات الکتریکی فعالی ندارد و تمامی موتورها یا اسکوترهای الکتریکی دارای برند این شرکت، توسط دیگر شرکت‌ها برای آن‌ها ساخته می‌شوند. با این حال، شرکت ایتالیایی شرکای قدرتمندی در این زمینه دارد و حتی توانسته به عنوان عرضه کننده انحصاری موتور سیکلت‌های الکتریکی برای موتورهای مسابقات MotoE که از سال 2023 آغاز خواهند شد، انتخاب شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *