کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ آزمایش مقاومت گوگل پیکسل 6 پرو رفته است. همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید، زک اول به سراغ نوار دوربین اصلی رفته که حدود 2.5 میلیمتری از پشت گوشی بیرون زده است. قسمت صاف قاب دوربین شیشه ای تخت است، اما منحنی ها از پلاستیک ساخته شده اند و طول نوار دوربین که در پشت گوشی قرار دارد باعث می شود تا روی میز تکان نخورد.

کناره‌ها، پایین، دکمه‌ها و سینی سیم‌کارت همگی از جنس آلومینیوم بوده، اما قسمت بالایی قاب به دلیل قرار دادن یک آنتن، احتمالاً mmWave، از پلاستیک ساخته شده است. هم پنل های شیشه ای عقب و هم شیشه نمایش جلو از گوریلا گلس ویکتوس ساخته شده اند که خراش های خفیفی در سطح سختی 6 با شیارهای عمیق تر در سطح 7 دیده می شود.

در مرحله دوم نوبت به آزمون حرارت می‌رسد. در این قسمت نمایشگر پیکسل 6 پرو در برابر شعله مستقیم فندک قرار می‌گیرد تا میزان پایداری آن سنجیده شود. این نمایشگر زودتر از زمان معمولی که در گوشی‌های پرچمدار دیگر دیده بودیم، پذیرای لک می‌شود و لک ایجاد در جای خود باقی می‌ماند.

در مرحله آخر گوشی گوگل به استقبال آزمون خمیدگی می‌رود. زک در این مرحله تلاش می‌کند تا پیکسل 6 پرو را از وسط خم کند. خوشبختانه او موفق به انجام این کار نمی‌شود و این گوشی از تست مقاومت جان سالم به در می‌برد. این یعنی در روزهای آینده باید در انتظار ویدئوی کالبدشکافی پیکسل 6 پرو توسط زک نلسون باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *