یکی از مشخصه های کلاب هاوس این است که همه چت های صوتی که روی پلتفرم آن اتفاق می افتاد، به صورت لایو بودند. هنگامی که صحبت به پایان می رسید، کاربران آن مکالمه را از دست می دادند. این به ایجاد فضایی انحصاری در اطراف اتاق‌های گفتگوی صوتی کلاب هاوس کمک کرد، به‌ویژه در روزهای اخیر که فقط افراد تأثیرگذار و افراد مشهور به برنامه دسترسی داشتند.

اما اکنون، به نظر می رسد که این شرکت ریتم خود را تغییر داده است؛ کلاب هاوس به تازگی یک ویژگی جدید به نام Replay را معرفی کرده که در آن کاربران می توانند چت صوتی را ضبط کرده و سپس آن را در یک باشگاه یا پروفال ذخیره کنند. همچنین می توان آن را دانلود و به اشتراک گذاشت، فقط در صورتی که کسی بخواهد از آن به عنوان پادکست یا موسیقی متن تیک تاک استفاده کند.

Replay همچنین از لینک های پین شده پشتیبانی می کند، ویژگی اخیری که به مدیران چت اجازه می دهد در طول مکالمه به سایت های مختلف لینک دهند. این لینک ها برای کسانی که در آینده به ضبط گوش می دهند کاملاً تعاملی باقی می مانند. شنوندگان یک مکالمه ضبط شده می توانند به سخنران بعدی بپرند، مکث کنند، اسکراب کنند، یا یک کلیپ 30 ثانیه ای بسازند.

آنها همچنین می توانند با سرعت 1.5 یا 2 برابر به آن گوش دهند. با این حال، توجه داشته باشید که سازندگان می‌توانند ببینند چه کسی به تکرارهای آنها گوش می‌دهد. آنها همچنین می‌توانند تعداد کل اتاق‌ها را داشته باشند تا ببینند در مجموع چند نفر – چه زنده و چه ضبط شده – به اتاق گوش داده‌اند. از هفته آینده، Replays در صفحات دیسکاوری کلاب هاوس ظاهر شده که شامل جستجو می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *