امنیت

شیائومی از قفل درب هوشمند Smart Door Lock 1S رونمایی کرد

شیائومی قفل درب هوشمند جدیدی را راه‌اندازی کرده که با برچسب قیمت 203 دلار در دسترس است. Smart Door Lock 1S، همانطور که از آن نام برده می شود، نسخه ارتقا یافته قفل درب هوشمند نسل اول شیائومی است.

برخلاف نسل اول قفل، Smart Door Lock 1S از اپلیکیشن MIJIA و کیت هوم اپل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای شناسایی اثر انگشت نیمه هادی سه بعدی است که امکان استفاده از بیومتریک برای باز کردن درب را با دقت بیشتری فراهم می کند. به علاوه این دستگاه دارای یک الگوریتم تشخیص اثر انگشت PB سوئدی با درجه مالی است که به طور موثر اثر انگشت جعلی را رد می کند و به کاربران امنیت بیشتری می دهد.

همچنین از باز کردن قفل NFC با ناحیه حسگر NFC و ناحیه صفحه کلید یکپارچه در یک قسمت پشتیبانی می شود. با NFC می توان از دستگاه هایی مانند Mi Band 6 نسخه NFC، سری Mi 11 شیائومی، سری ردمی K40، ساعت های شیائومی و سایر دستگاه های NFC برای باز کردن آسان قفل دستگاه استفاده کرد. از نظر ساختار مکانیکی، Smart Door Lock 1S دارای تراشه کنترل اصلی بوده که در پنل عقب قرار گرفته است که از تخریب ضد شورش و تداخل الکترومغناطیسی جلوگیری می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا