گجت و پوشیدنی

سری گلکسی واچ 6 معرفی شد: بازگشت قاب چرخشی به ساعت

سامسونگ در جریان مراسم آنپکد خود علاوه بر معرفی گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5، جدیدترین ساعت های هوشمند خود را به نام گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک رونمایی کرد. هر کدام در دو اندازه عرضه شده و همه انواع دارای گزینه LTE با ماژول eSIM هستند.

گلکسی واچ 6 در مقایسه با واچ 5 پیشرفت های زیادی را به همراه دارد. عضو مینیمالیستی و مقرون‌به‌صرفه‌تر سری جدید فاقد قاب چرخشی است، اما همچنان تمام عملکردهای جدید را دارد. این پوشیدنی جدید در واقع کمی کوچکتر از مدل قبلی خود است و در فرمت های 44 میلی متری و 40 میلی متری عرضه می شود. با این حال، به لطف قاب نازک تر، صفحه نمایش ها در واقع کمی بزرگتر به ترتیب 1.5 و 1.3 اینچ هستند.

نمایشگرها در گلکسی واچ 6 کلاسیک یکسان هستند، اگرچه نسخه با قاب چرخان در اندازه های 47 میلی متر و 43 میلی متر به فروش می رسد. همه پوشیدنی های گلکسی واچ 6 دارای صفحه نمایش Super AMOLED با AOD تمام رنگی و محافظ کریستال یاقوت کبود هستند. این گجت‌های پوشیدنی با چیپست جدید اگزینوس W930 عرضه می‌شوند. هنوز هم با یک تراشه دو هسته‌ای عرضه شده، اما حداکثر سرعت کلاک در حال حاضر 18 درصد بالاتر در 1.4 گیگاهرتز است. رم نیز با 33 درصد افزایش به 2 گیگابایت رسیده، و فضای ذخیره سازی اکنون 16 گیگابایت ظرفیت دارد.

بزرگترین پیشرفتی که سامسونگ در سری واچ 6 معرفی کرده، در واقع در بخش نرم افزاری است. به لطف سنسورهای دمای پوست و نمایشگر ضربان قلب، این پوشیدنی ها بینش عمیق تری از خواب ارائه می دهند. این شرکت همچنین با افتخار اعلام کرد که این پوشیدنی‌ها تنها ابزارهایی هستند که از مجموعه کامل نظارت سلامت پشتیبانی می‌کنند – نوار قلب، هشدار ضربان قلب و HR، فشار خون، پیش‌بینی چرخه قاعدگی و تشخیص سقوط.

واچ 6 از سامسونگ والت (در کشورهایی که در دسترس است) پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن به عنوان شاتر دوربین از راه دور یا برای یافتن تلفن مالک با یک نقشه یکپارچه استفاده کرد. از آنجایی که WearOS برای سامسونگ وجود دارد، این پوشیدنی‌ها از گوگل و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کنند.

سری گلکسی واچ 6 دارای باتری‌های 425 میلی‌آمپر ساعتی برای اندازه‌های بزرگتر (44 میلی‌متر وانیل یا 47 میلی‌متر کلاسیک) و 300 میلی‌آمپر ساعت برای باتری‌های کوچکتر (40 میلی‌متر وانیل و 43 میلی‌متر کلاسیک) هستند. این دستگاه ها همچنین دارای گواهی IP68 هستند، می توانند در آب تا عمق 50 متری (5ATM) غوطه ور شوند و دارای درجه بندی MIL-STD-810H هستند.

گلکسی واچ 6 در رنگ های گرافیتی (هر دو اندازه)، نقره ای (فقط 44 میلی متر) و طلایی (فقط 40 میلی متر) موجود است. قیمت ها از 289 پوند شروع می شود و برای پوشیدنی بزرگتر با پشتیبانی از LTE به 369 پوند می رسد. نسخه کلاسیک در رنگ های مشکی و نقره ای به فروش می رسد. مقرون به صرفه ترین نسخه 369 پوند است و هزینه آن می تواند تا 459 پوند افزایش یابد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا