آموزش

نحوه شخصی سازی iMassages با جلوه های ویژه

آیفون های اپل قابلیت افزودن جلوه های ویژه به iMessages را ارائه می دهند. این قابلیت سرگرم کننده به شما امکان می دهد پیام های خود را با متن های متحرک، کنفتی، بادکنک ها، قلب های عاشقانه و حتی آتش بازی تاثیرگذارتر کنید. اگر از کلمات و عبارات خاصی در متن پیام استفاده کنید، برخی از این جلوه‌های ویژه به‌طور خودکار تولید می‌شوند، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید قبل از زدن دکمه ارسال، استفاده کنید.

جلوه‌های ویژه را نمی‌توان به هر پیامی که از برنامه Messages آیفون ارسال می‌کنید، اضافه کرد، فقط iMessages امکان پذیر است. iMessages (که با حباب‌های متنی آبی روی صفحه نمایش داده می‌شود) پیام‌هایی هستند که می‌توانید برای سایر افرادی که آیفون دارند ارسال کنید. شما نمی توانید جلوه هایی را به متون SMS استاندارد اضافه کنید، که در صفحه شما به صورت حباب متن سبز نشان داده می شوند.

اگر در iMessage به کسی بگویید «تبریک می‌گویم»، او یک دوش آبنبات رنگارنگ خواهد داشت. یک تبریک “سال نو مبارک” باعث ایجاد آتش بازی می شود. “سال نو چینی مبارک!” نمایشی پر زرق و برق از طلایی و کوفته های پر زرق و برق را نشان می دهد.

چگونه می توان به صورت دستی جلوه های ویژه را به iMessages اضافه کرد

افزودن جلوه های ویژه به iMessages در واقع یک فرآیند ساده است، اما بلافاصله مشخص نیست. برای افزودن دستی جلوه‌ها به iMessage، برنامه Messages را باز کنید و متن خود را تایپ کنید. سپس روی فلش آبی که معمولاً برای ارسال پیام روی آن ضربه می‌زنید، “فشار طولانی” (برای یک ثانیه یا بیشتر فشار دهید و نگه دارید) تا گزینه های جلوه های ویژه شما را نشان می دهد. سپس جلوه ها به دو دسته تقسیم می شوند: جلوه های حبابی و اسکرین. جلوه‌های حباب فقط بر حباب متن آبی تأثیر می‌گذارند، در حالی که جلوه‌های اسکرین کل صفحه را می‌گیرند.

گزینه های جلوه حباب iMessage من چیست؟

چهار جلوه ویژه حباب دار وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. می‌توانید پیش‌نمایش هر کدام را در اپلیکیشن iMessage مشاهده کنید، اما این ها گزینه‌های شما هستند.

  • Slam: گرفتن در یک Screengrab سخت است، اما این باعث می‌شود متن شما بر روی صفحه نمایش اسلم شود.
  • Loud: متن را قبل از بازگشت به اندازه معمولی خود بزرگ می کند.
  • Gentle: متن را قبل از بازگشت به اندازه عادی خود بسیار کوچک می کند.
  • Invisible Ink: متن را تا زمانی که گیرنده روی آن ضربه بزند تار می کند.

گزینه های جلوه اسکرین iMessage من چیست؟

هشت جلوه ویژه اسکرین وجود دارد که می توانید استفاده کنید. می‌توانید پیش‌نمایش هر کدام را در برنامه iMessage مشاهده کنید، اما این ها گزینه‌های شما هستند.

  • Echo: چندین حباب متنی متحرک پیام شما را نمایش می دهد.
  • Spotlight: حباب متن را با نورافکن موقت برجسته می کند.
  • Balloons: دسته ای از بادکنک های رنگارنگ روی صفحه شناور می شوند.
  • Confetti: یک انفجار بزرگ از کوفته های رنگارنگ پرتاب می کند.
  • Love: یک قلب بزرگ و قرمز ایجاد می کند.
  • Lasers: یک نمایش لیزری ایجاد می کند.
  • Fireworks: صفحه نمایش شما را تاریک می کند و یک نمایش آتش بازی کوچک با بازخورد لمسی کامل می کند.
  • Celebration: صفحه نمایش شما را تاریک می کند و کوفته طلایی می اندازد.
منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا