آدام موسری، مدیر اینستاگرام روز چهارشنبه گفت که این شرکت دو ویژگی جدید را برای بهبود تجربه کاربر اضافه کرده که شامل “Rage Shake” بوده که به کاربران امکان می دهد مشکل را سریعتر گزارش کنند. اگر از برنامه استفاده می‌کنید و آن‌طور که باید کار نمی‌کند، وقتی برنامه باز است، تلفن را تکان دهید و پیا‌می‌ تحت عنوان «مشکلی پیش آمده است؟» به صورت پاپ‌اپ ظاهر ‌می‌شود و می توانید در این صفحه، مشکل مربوطه را گزارش دهید.

ویژگی Rage Shake به کاربران اینستاگرام کمک ‌می‌کند تا بازخوردهایشان را به منظور شناسایی و رفع بهتر باگ‌ها توسط اینستاگرام، ارسال کنند. موسری در این باره عنوان ‌کرد که شما ‌می‌توانید دقیقا توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده و احساس خود را نسبت به آن بیان کنید. افراد ما در اینستاگرام این موضوع را بررسی خواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اینستاگرام که چهارشنبه گفته شد، چیزی است که موسری آن را ویژگی «بالاخره» نامید: امکان حذف یک عکس از مجموعه از عکس‌ها یا همان اسلاید عکس‌ها. مدت‌ها بود که کاربران به دنبال عرضه این قابلیت بودند که بالاخره امکان استفاده از آن برای افراد فراهم شد.

موسری با انتشار پستی در توییتر عنوان کرد برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید پست حاوی اسلاید عکس‌ها را باز کرد و سپس روی علامت سه نقطه در سمت راست صفحه تپ و انتخاب گزینه Edit را انتخاب کرد. در این مرحله ‌می‌بایست عکسی را که ‌می‌خواهید از شر آن خلاص شوید انتخاب کنید. در اینجا، آیکون حذف در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه ظاهر ‌می‌شود که با امکان حذف این عکس را برایتان فراهم ‌می‌کند.

به گفته اینستاگرام، قابلیت Carousel Deletion فعلا برای کاربران نسخه آی او اس اینستاگرام عرضه شده اما تما‌می‌کاربران این اپلیکیشن با پلتفرم‌های مختلف ‌می‌توانند از ویژگی Rag Shake استفاده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *