اگر به طور معمول با عمر باتری لپ تاپ مشکل دارید، آخرین به روز رسانی مایکروسافت اج ممکن است تفاوت ایجاد کند. این شرکت نسخه دسکتاپ Edge را با حالت بهینه سازی (Efficiency mode) ارائه کرده که به طور قابل توجهی استفاده از پردازنده و حافظه را کاهش می دهد و به طور بالقوه عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد.

این ویژگی باید زمانی فعال شود که باتری شما ثابت است، اگرچه زمانی که می‌خواهید کنترل را به دست بگیرید، تنظیماتی نیز وجود دارد. به علاوه در نسخه جدید اج، زمان آسان تری برای آپدیت رمزهای عبور خود – چه در پاسخ به نقض یا صرفاً برای احتیاط – داشته باشید. بخش گذرواژه‌ها در تنظیمات Edge اکنون به شما امکان می‌دهد به راحتی رمزهای عبور سایت‌ها را با دکمه Change به‌روزرسانی کنید.

این امکان در حال حاضر فقط برای برخی از سایت ها کار می کند، اما مایکروسافت قول سازگاری با سایت های بیشتری را در “ماه های آینده” داده است. Edge همچنین چند ویژگی خرید افزوده که ممکن است به شما در انتخاب هوشمندانه کمک کند. هشدار قیمت آتی به شما اطلاع می‌دهد که آیا کالای ضروری مقرون به صرفه‌تر است یا خیر، در حالی که ابزارهای مقایسه قیمت و تاریخچه در اواخر ماه نوامبر برای کاربران اندروید ارائه می‌شوند.

خریداران بریتانیایی که از بینگ استفاده می‌کنند نیز می‌توانند روی سیستم رتبه‌بندی Good On You کلیک کرده تا مد را بر اساس امتیازات مسئولیت اجتماعی و پایداری خریداری کنند. ویژگی های صرفه جویی در باتری چیز جدیدی نیست. به عنوان مثال، گوگل در سال گذشته بهبودهایی با تمرکز بر طول عمر کروم ارائه کرد. با این حال، حالت Efficiency mode ممکن است به مایکروسافت راهی برای متمایز شدن بدهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *