نرم افزار و اینترنت

ایموجی جدید مایکروسافت اکنون روی ویندوز 11 در دسترس است

مایکروسافت این هفته ایموجی به سبک فلوئنت خود را در ویندوز 11 در دسترس قرار می دهد. یک به‌روزرسانی اختیاری جدید برای سیستم عامل در حال عرضه است که شامل تعدادی رفع اشکال مهم و ایموجی جدیدی است که مایکروسافت در اوایل سال جاری پیش‌نمایش کرده بود. اگرچه این یک سبک کاملاً جدید است، اما ظاهر سه بعدی آن چیزی نیست که مایکروسافت قبلاً وعده داده بود – این شرکت به جای آن دو بعدی را انتخاب کرد.

ایموجی جدید در ویندوز 11 شامل بازگشت Clippy است، زیرا مایکروسافت ایموجی استاندارد گیره کاغذ را با کاراکتر Clippy جایگزین کرده است. ایموجی‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای رنگ‌های روشن و اشباع شده باشند، اما فاقد جنبه‌های سه‌بعدی هستند که آن‌ها را برجسته کرده است.

مشخص نیست که آیا ما هرگز ایموجی سه بعدی را در ویندوز 11 ببینیم که مایکروسافت در اوایل سال جاری نشان داد. فقدان سه بعدی می تواند مربوط به محدودیت های فنی قالب فونت رنگی مایکروسافت باشد که این شرکت برای نمایش ایموجی ها در داخل ویندوز از آن استفاده می کند. در حالی که اپل از بیت مپ برای رندر ایموجی های خود استفاده کرده، مایکروسافت از فرمت وکتور استفاده می کند که بسیار مقیاس پذیرتر است و اگر شکلک ها مسطح تر باشند از مزایای اندازه فایل برخوردار است.

ما همچنان انتظار داریم که نسخه‌های سه بعدی و متحرک این ایموجی‌های فلوئنت در محصولاتی مانند مایکروسافت تیمز ظاهر شوند، اما اگر می‌خواهید شکلک جدید را در ویندوز داشته باشید، باید به ویندوز 11 ارتقا دهید. مایکروسافت به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد این ایموجی های جدید را به ویندوز 10 بیاورد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا