در صورتی که می خواهید ویدیوهای یوتیوب را به فایل های صوتی MP3 تبدیل کنید، یک ابزار آنلاین رایگان کاملاً عالی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.

چه بخواهید صدای ویدیوها را دانلود کنید تا آنها را به پادکست تبدیل کنید تا در حین ورزش یا رانندگی به آن گوش دهید، یا بخواهید صدا را از ویدیوهای یوتیوب خود با دیگران به اشتراک بگذارید، این وب سایت هوشمندانه می تواند به شما کمک کند.

YouTube to MP3 Converter یک وب سایت رایگان و آسان برای استفاده است. این سرویس روی همه مرورگرهای وب محبوب از جمله کروم، فایرفاکس، سافاری، اینترنت اکسپلورر، اپرا و همچنین مرورگرهای موبایل اندروید کار می کند. برای تبدیل فایل های ویدیویی به MP3 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا URL ویدیوی یوتیوبی را که می خواهید صدا از آن دریافت کنید، بگیرید. سپس به سایت مراجعه کنید.
  • لینک URL ویدیوی یوتیوب را در کادر بالای صفحه قرار دهید و روی دکمه Go کلیک کنید.
  • ویدیوی شما باید روی صفحه بارگذاری شود. اکنون روی منوی کشویی کلیک کنید تا کیفیت MP3 مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گزینه ها MP3 64kbps، MP3 128kbps، MP3 192kbps، MP3 256kbps و MP3 320kbps هستند. این یک قانون کلی است که هر چه میزان بیت (تعداد) بالاتر باشد، کیفیت صدا بهتر است. با این حال، MP3 هایی با نرخ بیت پایین تر معمولا کوچکتر هستند، بنابراین اگر فضا برای شما مشکل است، این گزینه را در نظر بگیرید.

پس از انتخاب کیفیت، به سادگی روی دکمه “Convert” کلیک کنید. صبر کنید تا عملیات تبدیل کامل شود. سپس سه گزینه دکمه را مشاهده خواهید کرد. اولین گزینه Download است که فایل صوتی را در پوشه دانلودهای پیش فرض رایانه شما دانلود می کند.

گزینه دوم یک کد QR منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را با گوشی خود اسکن کنید تا در حال حرکت به صدای خود گوش دهید. گزینه سوم به شما امکان می دهد فایل را در حساب دراپ باکس خود ذخیره کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *