آموزش

آموزش گرفتن اسکرین شات روی Oculus Quest 2

در صورتی که با هدست Oculus Quest 2 (یا نسخه اورجینال) کاری جالبی انجام داده اید، گرفتن اسکرین شات برای اشتراک گذاری با دوستان فوق العاده آسان است. در ادامه نحوه گرفتن اسکرین در هدست واقعیت مجازی را به شما آموزش خواهیم داد.

گرفتن اسکرین شات از Oculus Quest 2 تقریباً به آسانی عکس گرفتن از تلفن هوشمند است. به سادگی دکمه Oculus (که به نظر می رسد یک نماد بیضی شکل است) را در کنترلر سمت راست Quest Touch نگه دارید، سپس ماشه را روی هر دو کنترلر فشار دهید.

پس از گرفتن اسکرین شات، صدای عکس صفحه (مانند شاتر دوربین) را می شنوید که احتمالاً در دستگاه های دیگر شنیده اید. همچنین اعلانی دریافت خواهید کرد که اسکرین شات را ثبت کرده است. اگر روش اول برای شما مفید نباشد، روش دوم و دشوارتری برای گرفتن اسکرین شات وجود دارد. روند باز کردن منوی سیستم را با فشار دادن دکمه Oculus در کنترلر لمسی سمت راست خود شروع کنید. از آنجا، برگه “Sharing” را از نوار وظیفه پایین انتخاب کنید.

سپس دکمه “Take Photo” را انتخاب کنید. خواهید دید که یک نقطه قرمز کوچک ظاهر شده و به مدت پنج ثانیه چشمک می زند. پس از اتمام شمارش معکوس، از صفحه عکس گرفته می شود.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این اسکرین شات ها را ببینید، با فشار دادن دکمه Oculus در کنترلر به منوی صفحه بروید. برگه “Sharing” را انتخاب کنید و اکنون، به جای “Take Photo”، گزینه “View All” را انتخاب کنید.

از اینجا می توانید تمام عکس های صفحه را که گرفته اید مشاهده کنید.

با انتخاب اسکرین شات مورد نظر، می توانید تصویر را حذف کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا