سخت افزار

ترامستر از ذخیره ساز تحت شبکه F5-221 رونمایی کرد

ترامستر از ذخیره ساز تحت شبکه جدیدش با نام F5-221 Business NAS رونمایی کرده که یک فضای ذخیره سازی با 5 اسلات هارد داشته که برای رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط در حال رشد طراحی شده است. این محصول برای بسیاری از زمینه های ذخیره سازی تجاری نظیر سرور پست الکترونیکی، سرور وب سایت، سرور FTP، سرور ذخیره سازی آرشیو، پایگاه داده MySQL، CRM، سرور ماشین مجازی و موارد دیگر عالی است.

ترامستر F5-221 مجهز به پردازنده دو هسته ای قدرتمند 2.00 گیگاهرتز (2.50 گیگاهرتز بوستر) اینتل با حافظه قابل ارتقا تا 6 گیگابایت است. پردازنده دو هسته ای قدرتمند و کارآمد موجود در F5-221، سرعت خواندن تا 200 مگابیت بر ثانیه و نوشتن تا 190 مگابیت بر ثانیه را با فعال کردن Link Aggregation امکان پذیر می کند.

F5-221 که برای استفاده حرفه ای طراحی شده، دارای امنیت عالی با پشتیبانی از رمزگذاری سخت افزاری AES است. همچنین از رمزگذاری ویدیوی 4K HD پشتیبانی می کند و آن را به یک ذخیره سازی چند رسانه ای ایده آل تبدیل می کند. از سایر ویژگی‌های امنیتی داده‌ها می توان پشتیبان‌گیری خودکار برنامه‌ریزی‌شده، سیستم فایل Btrfs و Snapshot، امنیت آرایه‌ای RAID 1،5،6 و رمزگذاری انتقال شبکه، و پشتیبان‌گیری داده‌های درایو ابری اشاره نمود. ترامستر F5-221 5-Bay NAS هم اکنون با قیمت 379.99 دلار در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا