گلکسی زد فولد 3 جدیدترین نسخه از سری Z Fold سامسونگ است که با صفحه نمایش 6.2 اینچی HD+ Dynamic AMOLED، علاوه بر صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی QXGA+ AMOLED، فرم نسبتاً منحصر به فرد و برخی ویژگی های بهره وری جالب را ارائه می دهد.

در بخش عکاسی، دوربین پشتی سه گانه شامل لنزهای استاندارد، فوق عریض و تله فوتو تنظیم شده است. هر سه دوربین حول محور سنسورهای 12 مگاپیکسلی با لنزهای دیافراگم f/1.8 (استاندارد)، f/2.2 (فوق عریض) یا f/2.4 (تله فوتو) طراحی شده‌اند. لنز تله یک راه حل زوم اپتیکال 2 برابری ارائه می دهد. برای ویدیو، زد فولد 3 تا رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط می کند.

حال سایت DxOMark در اقدامی به بررسی دوربین گلکسی زد فولد 3 سامسونگ پرداخته و امتیازات آن را در سه بخش عکاسی، فیلمبرداری و زوم منتشر کرده است. علیرغم اینکه مشخصات دوربین فولد 2 و فولد 3 روی کاغذ تقریباً مشابه به نظر می رسد، تنظیم دقیق تر و چیپست اسنپدراگون 888 پیشرفت های بزرگی را در این آخرین مدل ارائه می دهد. امتیاز کلی این دوربین، برابر با 124 است. همچنین در بخش‌های عکاسی، زوم و فیلم برداری، این دوربین به ترتیب امتیازات 134، 66 و 103 را کسب کرده است.

برای عکس‌های ثابت، فولد 3 می تواند در برابر گلکسی اس 21 اولترا (اسنپدراگون) بهتر عمل کرده و در بیشتر موارد نوردهی های دقیق را با دامنه دینامیکی گسترده، رنگ دلپذیر و تعادل سفید خنثی ارائه دهد. دوربین فوق عریض میدان دید فوق‌العاده وسیعی را ارائه می‌دهد و اگرچه چنین وسعتی منجر به از دست دادن جزئیات و ایجاد چند مصنوع در گوشه‌ها می‌شود، اما در کل کیفیت تصویر بسیار خوب است. 

دوربین فولد 3 که به لنز تله اپتیکال 2 برابری مجهز شده، زوم‌های نزدیک و متوسط نیز از استاندارد بالایی برخوردار است، اما نمی‌تواند با دوربین پریسکوپ 10 برابری گلکسی اس 21 اولترا (اسنپدراگون) رقابت کند. عملکرد کلی ویدیو در سطح بسیار مشابه S21 اولترا است. کلیپ‌های ویدیویی نوردهی خوبی را با سازگاری صاف در شرایط نوری متغیر نشان می‌دهند، رنگ‌ها خوب هستند و فوکوس خودکار عمدتاً قابل اعتماد کار می‌کند، اما می‌تواند در نور کم کمی سرعت خود را کاهش دهد. لرزشگیر ویدیو در مقابله با لرزش دوربین خوب عمل دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *