استودیو بازی سازی Psyonix (متعلق به Epic Games) بازی Rocket League Sideswipe را برای همه کاربران اندروید و iOS در سراسر جهان منتشر کرد. این بازی بسته به پلتفرم و دستگاه حجمی در حدود 700 مگابایت تا 1 گیگابایت دارد و به صورت رایگان در دسترس است. Rocket League Sideswipe نسخه موبایلی از Rocket League فوق العاده محبوب برای رایانه شخصی و کنسول است. مشابه نسخه استاندارد، سایدسوایپ بر اساس همان مفهوم اصلی «فوتبال اما با اتومبیل» است که در آن وسیله نقلیه خود را هدایت می کنید تا توپ خود را از تیرک دروازه دشمن شلیک کنید.

تفاوت عمده بین نسخه استاندارد و سایدسوایپ در این است که در حالی که نسخه استاندارد در یک محیط کاملاً سه بعدی با حرکت 360 درجه و کنترل کامل دوربین انجام می شود، سایدسوایپ در عوض در یک صفحه دو بعدی (اما با عناصر سه بعدی) انجام می شود. بنابراین شما فقط باید وسیله نقلیه خود را در دو محور کنترل کنید. این کنترل ها را بسیار ساده می کند و آن را برای بازی در گوشی های هوشمند با کنترل های لمسی محدود کاملاً مناسب می کند.

در Sideswipe، می توانید انتخاب کنید که در برابر یک نفر بازی کنید یا یک تیم متشکل از دو بازیکن در برابر دو بازیکن دیگر تشکیل دهید. بازی به طور خودکار مسابقه را انجام می دهد و بازیکنان باقی مانده را برای شما پیدا می کند. پس از شروع، هدف شما این است که بیشترین تعداد بازی را در برابر تیم دشمن به ثمر برسانید. شما وسیله نقلیه را با جوی استیک چپ کنترل می کنید و می توانید به چپ/راست یا بالا/پایین حرکت کنید. شما همچنین دارای کنترل هایی برای افزایش سرعت خود برای مدت زمان محدود و انجام یک پرش یک یا دوگانه هستید. با استفاده از این توانایی ها، توپ بزرگ کمیک را از میان تیرک های دروازه به همان اندازه بزرگ شلیک می کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *