در حالی که وان درایو راه حل مایکروسافت برای ذخیره سازی ابری طراحی شده، ماهیت چند منظوره بودن آن بدان معناست که کاربران هنگام کار با فایل های خود، قابلیت های بیشتری را در اختیار دارند. مایکروسافت اعلام کرد که از این پس امکان ویرایش مستقیم تصاویر در نسخه وب وان درایو بدون تکیه بر نرم افزار های دیگر را فراهم کرده است.

در حالی که به نظر می رسد مجموعه ویژگی های ویرایش عکس در حال حاضر کاملاً ابتدایی است، بهتر از هیچ است و مطمئناً مورد استقبال کاربران پرشور این سرویس قرار خواهد گرفت. سه قابلیت ارائه شده است: Crop، Adjustment و Filter.

همانطور که از نام آن پیداست، Crop به شما این امکان را می دهد که یا به صورت دستی عکس های خود را برش دهید یا از مجموعه ای از نسبت های از پیش تعیین شده انتخاب کنید. می توانید تصاویر خود را نیز بچرخانید. Adjustment به شما امکان می دهد نور و رنگ عکس های خود را با استفاده از نوار لغزنده برای نوردهی، کنتراست، اشباع، رنگ و غیره تغییر دهید.

در نهایت، Filter مجموعه ای خوب از فیلترها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جلوه های مصنوعی را به عکس های خود اضافه کنید. اگر عکسی را ویرایش می‌کنید، می‌توانید عکس اصلی را بازنویسی کنید یا آن را به عنوان یک فایل جدید ذخیره کنید. همچنین می‌توانید به تاریخچه نسخه بروید تا در صورت انتخاب اشتباه، فایل را بازیابی کنید. مایکروسافت اشاره کرده که قابلیت حاشیه نویسی و نشانه گذاری عکس ها به زودی برای نسخه وب وان درایو نیز ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *