موبایل و تبلت

سری گلکسی S22 آپدیت One UI 5 Beta 4 را با اصلاحات فراوان دریافت کرد

سامسونگ در حال انجام آزمایش عمومی بتا برای نسخه بعدی پوسته اندروید خود است. One UI 5 Beta 4 اکنون به‌عنوان یک بروزرسانی OTA برای اعضای خانواده گلکسی S22 در آمریکا که در برنامه بتا ثبت‌نام کرده‌اند، منتشر می‌شود.

این با عنوان بیلد ZVJ2 برچسب گذاری شده و 1.5 گیگابایت داشته و سطح وصله امنیتی اکتبر 2022 را به همراه رفع اشکالات فراوان به همراه دارد. همانطور که گفته شد، هنوز مشکلات شناخته شده ای وجود دارد، مانند نمایش صفحه سیاه روی مانیتور هنگام استفاده از DeX و قفل شدن صفحه نمایش تلفن، هنگامی که فیلتری را از منوی صفحه قفل در هنگام تنظیم چند بسته کاغذ دیواری انتخاب می کنید، بسته شدن اجباری رخ می دهد، و همچنین هنگامی که چیزی را از طریق QuickShare دریافت می‌کنید و سعی می‌کنید آن را از پنجره بازشو باز کنید، یک پیام Unable to open file دریافت می‌کنید.

قابلیت چند کاربره در اولین نسخه بتای One UI 5 اضافه شد و متأسفانه در بتای چهارم حذف شد. مشخص نیست که آیا این از بین خواهد رفت یا اینکه سامسونگ قصد دارد آن را دوباره در نسخه بعدی اضافه کند. این رفع‌ها مربوط به خرابی‌ها در ورود به پوشه‌های برنامه، تغییر والپیپر، استفاده از S Pen Air Command، کار نکردن پاک‌کن اشیاء، کار نکردن لرزش برای ژست خانه، و مشکلات شکستن قاب هنگام رفتن از ویجت به صفحه اصلی است.

علاوه بر این، مشکلی که باعث می‌شد تلفن به‌طور مداوم بیپ کند و به لرزش بیفتد، خوشبختانه برطرف شد، همانطور که به طور خودکار حالت خواب را به کار می‌برد، و افزودن و حذف موارد دلخواه در گالری باید راحت‌تر باشد. این بروزرسانی به احتمال زیاد ظرف چند ساعت یا حداکثر چند روز آینده به سایر کشورهایی که برنامه One UI 5 بتای آن‌ها در دسترس است می‌رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا