صوتی و تصویری

رونمایی شیائومی از مانیتور 27 اینچی 4K با تاییدیه PANTONE

شیائومی، سرانجام اولین مانیتور 4K خود را در چین عرضه کرد. این محصول رسما Xiaomi Monitor 27-inch 4K نام دارد. اگرچه این شرکت برخی از نکات برجسته خود را به اشتراک گذاشته است، بیایید نگاهی به همه ویژگی‌های آن بیندازیم.

همانطور که از نام آن پیداست، مانیتور جدید شیائومی با شماره مدل XMMNT27NU دارای صفحه نمایش 27 اینچی با حداقل حاشیه است. این پنل IPS LCD دارای وضوح 3840 در 2160 پیکسل (4K)، 1.07 میلیارد رنگ و روشنایی 400 نیت است. صفحه نمایش با تاییدیه PANTONE دارای دقت رنگ دلتا E<1، طیف رنگی 99 درصد DCI-P3، طیف رنگی 100 درصد sRGB است. یک کلید فیزیکی اختصاصی برای جابجایی بین چند حالت حرفه ای برای سناریوهای مختلف مانند طراحی CG، طراحی CAD و موارد دیگر وجود دارد.

این پنل دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است. همچنین از استاندارد VESA DisplayHDR 400 HDR و کم نور DC پشتیبانی می کند. این مانیتور طیف گسترده ای از گزینه های اتصال مانند دو پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C، یک پورت HDMI 2.1، یک رابط دیسپلی پورت 1.4 و جک هدفون 3.5 میلیمتری را ارائه می دهد. پورت USB Type-C از انتقال داده، انتقال صدا/تصویر و خروجی برق تا 90 وات پشتیبانی می کند.

این محصول دارای یک دریچه برای دفع گرما، یک پوشش مغناطیسی برای مخفی کردن پورت ها و یک سوراخ در پایه برای مدیریت کابل است. آخرین اما نه کم اهمیت، می توان آن را به سمت بالا/پایین تنظیم کرد، به صورت افقی/عمودی استفاده کرد و آن را به دیوار نصب کرد. مانیتور 27 اینچی شیائومی 4K با قیمت 3499 ین (549 دلار) در چین و با 3 سال گارانتی عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا