رندرهای لو رفته از موتورولا موتو اج X30 که فردا عرضه می شود، قبلاً ظاهر این تلفن هوشمند را نشان داده است. با این حال، تصاویر نشان می دهد که دوربین سلفی در مرکز نمایشگر قرار گرفته و دوربین سه‌گانه در پشت آن به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ تراز شده است.

موتورولا هفته گذشته با انتشار تصویر زنده موتو اج X30 دوربین سلفی را تایید کرد و حاشیه‌های باریک موتو اج X30 را به نمایش گذاشت و حالا این شرکت نگاهی رسمی به پنل پشتی گوشی هوشمند ارائه کرده و در عین حال گزینه‌های رنگی آن را نیز فاش کرده است. تنها تفاوت قابل توجه بین تصاویر فاش شده قبلی و تصاویری که موتورولا امروز به اشتراک گذاشته است عبارتند از: جزیره دوربین دارای 50 مگاپیکسل و OIS روی آن نوشته شده است. آرم batwing موتورولا در قاب پشتی دورتر از دوربین ها قرار گرفته است و یک نام موتورولا در پنل پشتی وجود دارد.

موتورولا هنوز جزئیاتی از مشخصات موتو اج X30 ارائه نکرده، اما برخی از مشخصات از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، دو دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی و فوق عریض)، دوربین سلفی زیر نمایشگر 60 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 68 وات را تایید کرده است. اکنون انتظار زیادی برای دانستن بیشتر در مورد موتو اج X30 وجود ندارد زیرا رویداد معرفی آن فردا ساعت 19:30 به وقت محلی در چین آغاز شده و فروش آن از 15 دسامبر آغاز خواهد می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *