ال‌جی از ساندبار جدیدی با نام LG S95QR رونمایی کرد که ۵ کانال ارسال صوت به بالا دارد. سری جدید سیستم صوتی فوق‌العاده ال‌جی توسط ساندبار پریمیوم (Premium Soundbar) این شرکت (مدل S95QR) رهبری می‌شود که خروجی 810 وات و  9.1.5 کانال برای غوطه‌ور شدن در صدای فراگیر خالص به‌عنوان یک سیستم صوتی با کیفیت جامع ارائه می‌کند.

این محصول با پنج کانال،  اولین بلندگوی Center Up-firing جهان است. سه بلندگو در ساندبار و دو بلندگوی جداگانه به برای بهبود وضوح و صدای فراگیر طراحی شده است تا واقعی‌ترین صدا را ارائه کند. این ساندبار انتخابی عالی برای دوستداران فیلم به‌شمار می‌آید که به دنبال ارتقای تجربه سینمای خانگی خود هستند. بلندگوی مرکزی ساندبار ال‌جی دیالوگ‌ها را با وضوح بیشتر پخش می‌کند و حتی می‌تواند باعث افزایش فراگیر بودن صداهای Dolby Atmos و DTS:X نیز بشود. همچنین با قابلیت IMAX Enhanced، کاربران می توانند هنگام تماشای محتوای سازگار از صدای سه بعدی فوق‌العاده نیز لذت ببرند.

این محصول همچنین یک ساب‌ووفر دارد که پخش نوت‌های بم را برعهده می‌گیرد. دو بلندگوی بی‌سیم این سیستم چهار درایور صوتی جانبی هم دارد که می‌توانند صدا را در زاویه‌ای 135 درجه‌ای پخش کنند. این وسعت صوتی به خصوص برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسب است و انعطاف‌پذیری صدا را افزایش می‌دهد. در عین حال، اتاق‌های بزرگ‌تر هم می‌توانند با افزایش فاصله میان ساندبار، ساب‌ووفر و بلندگوهای پشتی جایگذاری صوتی بهتری داشته باشند.

ال جی برای حالت Music Mode از فناوری Merdian Audio Horizon استفاده می‌کند. S95QR با سرویس‌های باکیفیت استریم موسیقی و دستیارهای صوتی از جمله گوگل اسیستنت و الکسا سازگار است. این دستگاه برای رضایت گیمرها از نرخ نوسازی متغیر و حالت تاخیر پایین خودکار پشتیبانی می‌کند. ال جی هنوز تاریخ عرضه و قیمت S95QR را اعلام نکرده اما این ساندبار را به نمایشگاه CES 2022 می‌آورد. به‌علاوه، بلندگوی بلوتوث XBOOM 360، بلندگوی گیمینگ UltraGear و ایرفون‌های Tone Free هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *